Ulei motor Special TEC AA (5L) 5W20 ;API SN; ACEA GF-5; CHRYSLER MS-6395; FORD M2C925 A; FORD M2C930 A; FORD M2C945 A
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Detalii produs | |
---|---|
Nume | Uleiuri de motor |
Producator | LIQUI MOLY |
Vascozitate | 5W20 |
Capacitate | 5.0 l |
Standard | CHRYSLER MS-6395 ; · FORD M2C925 A ; · FORD M2C930 A ; · FORD M2C945 A |
Specificatie API | SN |
Specificatie ACEA | GF-5 |
Linie produs | Special TEC AA |
Diviziune pictograma | 1. Ulei de motor |
Destinat pentru | Turisme |
Greutate | 4,49 kg |
Mărimea Pachetului | 4 |
Cod Inter Cars | E40D59 |
Eticheta produs | Eticheta printabila |
Detalii TecDoc | |
---|---|
Specificatii conform API | SP |
Recomandarea producătorului uleiului | Nissan Honda GM 6094 M Mazda Mitsubishi Dia Queen Fiat 9.55535-CR1 Ford WSS-M2C945-A Toyota Kia Hyundai Ford WSS-M2C 930-A Chrysler MS-6395 Ford WSS-M2C945-B1 Ford WSS-M2C960-A1 GM dexos1 Gen 3 |
Clasa de vascozitate conform SAE | 5W-20 |
Specificatii conform ILSAC | GF-6A |
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.