Tripla stop Lampa spate dreapta BMW Seria 3 (E46)

TYC
TYC
Cod produs BN615
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Spate

Sectiune: interior

Tip sasiu: Sedan

Culoare sticla: Rosu

Culoare semnalizator: Portocaliu

Partea montare: Dreapta

Pozitie montare: Spate · Dreapta

Greutate: 0.28kg

Culoare semnalizator: Portocaliu

Sectiune: sectiune interioara

Pozitie montare: Dreapta

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Informatii suplimentare: fara suport bec

 

Tripla stop Lampa spate BMW 3 (E46) TYC 17-SCN221-01-SCN-SCN
17-SCN221-01-SCN-SCN
17-SCN221-01-SCN Partea de montare : dreapta
Partea de montare : interior
Tip inmatriculare : verificare tip E
Articol extins/Info extins : fara suport bec

Piesa se mai potriveste la: BMW 3 (E46) 316 i ( 1998 - 2005 ) 316 i kw (105 cp)
BMW 3 (E46) 330 d ( 1999 - 2005 ) 330 d kw (184 cp)
BMW 3 (E46) 330 xd ( 2000 - 2005 ) 330 xd kw (184 cp)
BMW 3 (E46) 330 xi ( 2000 - 2005 ) 330 xi kw (231 cp)
BMW 3 (E46) 330 i ( 2000 - 2005 ) 330 i kw (231 cp)
BMW 3 (E46) 320 i ( 2000 - 2005 ) 320 i kw (170 cp)
BMW 3 (E46) 325 i ( 2000 - 2005 ) 325 i kw (192 cp)
BMW 3 (E46) 325 xi ( 2000 - 2005 ) 325 xi kw (192 cp)
BMW 3 (E46) 316 i ( 2000 - 2005 ) 316 i kw (105 cp)
BMW 3 (E46) 318 i ( 2001 - 2005 ) 318 i kw (143 cp)
BMW 3 (E46) 320 d ( 2001 - 2005 ) 320 d kw (150 cp)
BMW 3 (E46) 318 d ( 2001 - 2003 ) 318 d kw (116 cp)
BMW 3 (E46) 316 i ( 2002 - 2005 ) 316 i kw (115 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2268839, BMW 63216907946, JOHNS 20088823, KLOKKERHOLM 00610734, DEPO 4441303RUQYR, MAGNETI MARELLI 715010723502, PRASCO BM0204165, SCHLIECKMANN 50129602, SCHLIECKMANN 50129629, VAN WEZEL 0649934, VAN WEZEL 0649934U, VAN WEZEL 649934,


  • Producator: TYC

 

Tripla stop Lampa spate BMW Seria 3 (E46)

 

Piesa se mai potriveste la: BMW 3 (E46) 316 i ( 1998 - 2005 ) 316 i kw (105 cp)
BMW 3 (E46) 330 d ( 1999 - 2005 ) 330 d kw (184 cp)
BMW 3 (E46) 330 xd ( 2000 - 2005 ) 330 xd kw (184 cp)
BMW 3 (E46) 330 xi ( 2000 - 2005 ) 330 xi kw (231 cp)
BMW 3 (E46) 330 i ( 2000 - 2005 ) 330 i kw (231 cp)
BMW 3 (E46) 320 i ( 2000 - 2005 ) 320 i kw (170 cp)
BMW 3 (E46) 325 i ( 2000 - 2005 ) 325 i kw (192 cp)
BMW 3 (E46) 325 xi ( 2000 - 2005 ) 325 xi kw (192 cp)
BMW 3 (E46) 316 i ( 2000 - 2005 ) 316 i kw (105 cp)
BMW 3 (E46) 318 i ( 2001 - 2005 ) 318 i kw (143 cp)
BMW 3 (E46) 320 d ( 2001 - 2005 ) 320 d kw (150 cp)
BMW 3 (E46) 318 d ( 2001 - 2003 ) 318 d kw (116 cp)
BMW 3 (E46) 316 i ( 2002 - 2005 ) 316 i kw (115 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2268839, BMW 63216907946, JOHNS 20088823, KLOKKERHOLM 00610734, DEPO 4441303RUQYR, MAGNETI MARELLI 715010723502, PRASCO BM0204165, SCHLIECKMANN 50129602, SCHLIECKMANN 50129629, VAN WEZEL 0649934, VAN WEZEL 0649934U, VAN WEZEL 649934,


  • Producator: TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
BN615
Categorii
Greutate
1 kg
Brand
TYC
Parte de montare
dreapta
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review