Termostat lichid racire (105°C, in carcasa) potrivit AUDI A3; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, GOLF V, PASSAT B6, POLO, POLO III CLASSIC, TOURAN 1.6 12.95-12.10

MAHLE
442,43 RON 470,67 RON
Durata de livrare 1-2 zile
MAHLE
Cod produs P26M20909
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Temperatura deschidere 105.0 °C
Garnitura With gasket
In carcasa Da
Greutate 0,65 kg
Cod producator D81A7C
IndexTM 1 105
NumeTermostat,lichid racire
ProducatorMAHLE
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de originePoland
Detalii producator
Articol completare/Info suplimentar 2 cu senzor
Temperatura de deschidere [°C] 105.0
Articol extins/Informatii de extindere cu etansare
Latime ambalaj [cm] 10.7
Lungime ambalaj [cm] 13.7
Inaltime ambalaj [cm] 25.2
Greutate netă [g] 545.0
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
P26M20909
Categorii
Greutate
0.65 kg
Brand
Marca auto
Audi
Model Auto
Golf

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review