6%
  • Stop tripla lampa spate stanga (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) VW BORA LIMUZINA 1998-2005 - Img 1
  • Stop tripla lampa spate stanga (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) VW BORA LIMUZINA 1998-2005 - Img 2

Stop tripla lampa spate stanga (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) VW BORA LIMUZINA 1998-2005

TYC
218,48 RON 232,42 RON
Durata de livrare 1-2 zile
TYC
Cod produs ER290
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Spate

Tip sasiu: Sedan

Cu soclu bec: Nu

Culoare sticla: Rosu

Culoare semnalizator: Alba

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Spate · Stanga

Greutate: 1.26kg

Pozitie montare: Stanga

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Informatii suplimentare: fara suport bec

Culoare lentila: Alba / Red

 

Stop tripla lampa spate stanga (semnalizator alb, culoare sticla: rosu) VW BORA LIMUZINA


Potrivit pentru:


Marca: VW

Model: BORA

An fabricatie: 1998-2005


 

Tripla stop Lampa spate VW BORA (1J2) 1998-2005

 

Piesa se mai potriveste la: VW BORA (1J2) 1.6 ( 1998 - 2005 ) 1.6 kw (101 cp)
VW BORA (1J2) 2.0 ( 1998 - 2005 ) 2.0 kw (115 cp)
VW BORA (1J2) 2.3 V5 ( 1998 - 2000 ) 2.3 V5 kw (150 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI ( 1998 - 2005 ) 1.9 TDI kw (90 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI ( 1998 - 2001 ) 1.9 TDI kw (110 cp)
VW BORA (1J2) 1.8 ( 1998 - 2005 ) 1.8 kw (125 cp)
VW BORA (1J2) 1.4 16V ( 2000 - 2005 ) 1.4 16V kw (75 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 SDI ( 1998 - 2005 ) 1.9 SDI kw (68 cp)
VW BORA (1J2) 2.8 V6 4motion ( 1999 - 2005 ) 2.8 V6 4motion kw (204 cp)
VW BORA (1J2) 1.8 4motion ( 1999 - 2005 ) 1.8 4motion kw (125 cp)
VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion ( 1998 - 2000 ) 2.3 V5 4motion kw (150 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI 4motion ( 1998 - 2002 ) 1.9 TDI 4motion kw (90 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI ( 1998 - 2002 ) 1.9 TDI kw (115 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI 4motion ( 1999 - 2001 ) 1.9 TDI 4motion kw (115 cp)
VW BORA (1J2) 1.6 16V ( 2000 - 2005 ) 1.6 16V kw (105 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI ( 2000 - 2005 ) 1.9 TDI kw (101 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI 4motion ( 2000 - 2005 ) 1.9 TDI 4motion kw (101 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI ( 2000 - 2005 ) 1.9 TDI kw (150 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI 4motion ( 2000 - 2005 ) 1.9 TDI 4motion kw (150 cp)
VW BORA (1J2) 1.6 ( 2000 - 2005 ) 1.6 kw (102 cp)
VW BORA (1J2) 2.3 V5 ( 2000 - 2005 ) 2.3 V5 kw (170 cp)
VW BORA (1J2) 2.3 V5 4motion ( 2000 - 2005 ) 2.3 V5 4motion kw (170 cp)
VW BORA (1J2) 1.8 T ( 2000 - 2005 ) 1.8 T kw (150 cp)
VW BORA (1J2) 2.0 4motion ( 2000 - 2005 ) 2.0 4motion kw (115 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI ( 2000 - 2005 ) 1.9 TDI kw (130 cp)
VW BORA (1J2) 1.9 TDI 4motion ( 2000 - 2005 ) 1.9 TDI 4motion kw (130 cp)
VW BORA (1J2) 1.6 FSI ( 2002 - 2005 ) 1.6 FSI kw (110 cp)
VW BORA (1J2) 1.8 T ( 2002 - 2005 ) 1.8 T kw (180 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2221127, HELLA 9EL963669081, DEPO 4411931LUECR, SCHLIECKMANN 50448617, VAN WEZEL 5892931, VW/SEAT 1J5945095AA,


  • Producator: TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
ER290
Categorii
Greutate
1.26 kg
Brand
TYC
Parte de montare
stanga
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review