6%
  • Stop tripla lampa spate stanga (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) CITROEN BERLINGO PEUGEOT PARTNER 1996-2008 - Img 1
  • Stop tripla lampa spate stanga (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) CITROEN BERLINGO PEUGEOT PARTNER 1996-2008 - Img 2

Stop tripla lampa spate stanga (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) CITROEN BERLINGO PEUGEOT PARTNER 1996-2008

TYC
257,47 RON 273,91 RON
Durata de livrare 1-2 zile
TYC
Cod produs CV288
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Spate

Informati suplimentare: usa spate

Culoare sticla: Rosu

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Spate · Stanga

Greutate: 2.10kg

Pozitie montare: Stanga

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Informatii suplimentare: fara suport bec

Echipament vehicul: pentru vehicule cu haion

Culoare lentila: Rosu

 

Stop tripla lampa spate stanga (semnalizator alb, culoare sticla: rosu) CITROEN BERLINGO PEUGEOT PARTNER


Potrivit pentru:


Marca: Citroen,Peugeot

Model: BERLINGO,PARTNER

An fabricatie: 1996-2008


 

Tripla stop Lampa spate CITROEN BERLINGO (B9) 1996-2008

 

Piesa se mai potriveste la: CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 ( 2010 - ) 1.6 HDi 90 kw (92 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 ( 2008 - ) 1.6 kw (90 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 ( 2008 - ) 1.6 kw (109 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 75 ( 2008 - ) 1.6 HDi 75 kw (75 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 90 ( 2008 - ) 1.6 HDi 90 kw (90 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 ( 2008 - ) 1.6 HDi 110 kw (109 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 VTi 120 ( 2009 - ) 1.6 VTi 120 kw (120 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 VTi 95 ( 2010 - ) 1.6 VTi 95 kw (98 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 110 ( 2010 - ) 1.6 HDi 110 kw (112 cp)
CITROEN BERLINGO (B9) 1.6 HDi 115 ( 2010 - ) 1.6 HDi 115 kw (114 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2231975, CITROEN 6350FH, DEPO 5521933LUE, MAGNETI MARELLI 714000283602, PEUGEOT 6350FH, PRASCO CI9184164, SCHLIECKMANN 50697507, VAN WEZEL 0905921,


  • Producator: TYC

 

Tripla stop Lampa spate PEUGEOT PARTNER Tepee 1996-2008

 

Piesa se mai potriveste la: PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi 90 ( 2010 - ) 1.6 HDi 90 kw (92 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 ( 2008 - ) 1.6 kw (90 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 ( 2008 - ) 1.6 kw (109 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi ( 2008 - ) 1.6 HDi kw (75 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi 16V ( 2008 - ) 1.6 HDi 16V kw (90 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi ( 2008 - ) 1.6 HDi kw (109 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 ( 2010 - ) 1.6 kw (120 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 ( 2010 - ) 1.6 kw (98 cp)
PEUGEOT PARTNER Tepee 1.6 HDi ( 2010 - ) 1.6 HDi kw (112 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2231975, CITROEN 6350FH, DEPO 5521933LUE, MAGNETI MARELLI 714000283602, PEUGEOT 6350FH, PRASCO CI9184164, SCHLIECKMANN 50697507, VAN WEZEL 0905921,


  • Producator: TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
CV288
Categorii
Greutate
2.12 kg
Brand
TYC
Parte de montare
stanga
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review