Stop tripla lampa spate stanga ( exterior , LED, Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) MERCEDES Clasa E LIMUZINA 2013-2016
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Stop tripla lampa spate stanga ( exterior , LED, semnalizator alb, culoare sticla: rosu) MERCEDES Clasa E LIMUZINA
Potrivit pentru:
Marca: MERCEDES
Model: E
An fabricatie: 2013-2016
Date tehnice
Pozitie montare: Spate
Lampa stop: Da
Semnalizator: Da
Sursa lumina: LED
Sectiune: exterior
Tip sasiu: Sedan
Culoare sticla: Rosu
Culoare semnalizator: Alba
Partea montare: Stanga
Pozitie montare: Spate · Stanga
Greutate: 2.44kg
De la an model: 2013
Pana la an model: 2016
Pozitie montare: Stanga
Vehicul cu volan pe stânga/stanga: pentru volan stanga/ stanga
Sectiune: partea exterioara
Constructie lampa: LED
Culoare lentila semnalizator: transparent
Informatii suplimentare: cu suport becuri
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Calitate: OEM ORIGINAL
Greutate [kg]: 2.01
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.