Stop tripla lampa spate dreapta (Semnalizator portocaliu, culoare sticla: rosu) MERCEDES Clasa V BUS/CAROSERIE 1996-2003
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Spate
Tip sasiu: Bus /VAN
Cu soclu bec: Da
Culoare sticla: Rosu
Culoare semnalizator: Portocaliu
Partea montare: Dreapta
Pozitie montare: Spate · Dreapta
Greutate: 1.20kg
Pozitie montare: Dreapta
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Informatii suplimentare: fara suport bec
Stop tripla lampa spate dreapta (semnalizator portocaliu, culoare sticla: rosu) MERCEDES Clasa V BUS/CAROSERIE
Potrivit pentru:
Marca: Mercedes
Model: V
An fabricatie: 1996-2003
Tripla stop Lampa spate MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 1996-2003
Piesa se mai potriveste la: MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 108 D 2.3 (638.164) ( 1996 - 2003 ) 108 D 2.3 (638.164) kw (79 cp)
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 110 TD 2.3 (638.174) ( 1996 - 2003 ) 110 TD 2.3 (638.174) kw (98 cp)
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 113 2.0 (638.114, 638.194) ( 1996 - 2003 ) 113 2.0 (638.114, 638.194) kw (129 cp)
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 114 2.3 (638.134, 638.194) ( 1996 - 2003 ) 114 2.3 (638.134, 638.194) kw (143 cp)
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 108 CDI 2.2 (638.194) ( 1999 - 2003 ) 108 CDI 2.2 (638.194) kw (82 cp)
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 110 CDI 2.2 (638.194) ( 1999 - 2003 ) 110 CDI 2.2 (638.194) kw (102 cp)
MERCEDES-BENZ VITO bus (638) 112 CDI 2.2 (638.194) ( 1999 - 2003 ) 112 CDI 2.2 (638.194) kw (122 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2206969, BOSCH 0319332104, HELLA 9EL354446021, JOHNS 504188, JOHNS 5041882, KLOKKERHOLM 35410712, DEPO 4401936RUE, MERCEDES-BENZ 6388201764, NOR 35416564, PRASCO ME9074153, SCHLIECKMANN 50146509, VAN WEZEL 3078922, VAN WEZEL 3078932,
- Producator: TYC
Tripla stop Lampa spate MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 1996-2003
Piesa se mai potriveste la: MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 108 D 2.3 (638.064) ( 1997 - 2003 ) 108 D 2.3 (638.064) kw (79 cp)
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 110 D 2.3 (638.074) ( 1997 - 2003 ) 110 D 2.3 (638.074) kw (98 cp)
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 113 2.0 (638.014, 638.094) ( 1997 - 2003 ) 113 2.0 (638.014, 638.094) kw (129 cp)
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 114 2.3 (638.034, 638.094) ( 1997 - 2003 ) 114 2.3 (638.034, 638.094) kw (143 cp)
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 108 CDI 2.2 (638.094) ( 1999 - 2003 ) 108 CDI 2.2 (638.094) kw (82 cp)
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 110 CDI 2.2 (638.094) ( 1999 - 2003 ) 110 CDI 2.2 (638.094) kw (102 cp)
MERCEDES-BENZ VITO caroserie (638) 112 CDI 2.2 (638.094) ( 1999 - 2003 ) 112 CDI 2.2 (638.094) kw (122 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2206969, BOSCH 0319332104, HELLA 9EL354446021, JOHNS 504188, JOHNS 5041882, KLOKKERHOLM 35410712, DEPO 4401936RUE, MERCEDES-BENZ 6388201764, NOR 35416564, PRASCO ME9074153, SCHLIECKMANN 50146509, VAN WEZEL 3078922, VAN WEZEL 3078932,
- Producator: TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.