Stop tripla lampa spate dreapta (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) NISSAN INTERSTAR OPEL MOVANO RENAULT MASTER BUS/CAROSERIE 2004-2010

TYC
TYC
Cod produs NM274
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Spate

Tip sasiu: Bus /VAN

Culoare sticla: Rosu

Culoare semnalizator: Alba

Partea montare: Dreapta

Pozitie montare: Spate · Dreapta

Greutate: 1.14kg

Pozitie montare: Dreapta

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Informatii suplimentare: fara suport bec

 

Stop tripla lampa spate dreapta (semnalizator alb, culoare sticla: rosu) NISSAN INTERSTAR OPEL MOVANO RENAULT MASTER BUS/CAROSERIE


Potrivit pentru:


Marca: Nissan,Opel,Renault,,

Model: INTERSTAR,MOVANO,MASTER

An fabricatie: 2004-2010


 

Tripla stop Lampa spate OPEL MOVANO Combi (J9) 2004-2010

 

Piesa se mai potriveste la: OPEL MOVANO Combi (J9) 2.2 DTI ( 2000 - ) 2.2 DTI kw (90 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 1.9 DTI ( 2001 - ) 1.9 DTI kw (82 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 DTI ( 2001 - ) 2.5 DTI kw (115 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 3.0 DTi ( 2003 - ) 3.0 DTi kw (136 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (146 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (120 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2007 - ) 2.5 CDTI kw (101 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2003 - 2006 ) 2.5 CDTI kw (99 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2222751, BOSCH 0319361203, BOSCH 0319361204, HELLA 9EL354384021, JOHNS 6091883, KLOKKERHOLM 50880712, KLOKKERHOLM 50880714, DEPO 5511945RUE, MAGNETI MARELLI 714000028193, NISSAN 2655000QAD, NOR 50886562, OPEL 4401957, OPEL 7700352703, PRASCO OP9504153, PRASCO OP9524153, RENAULT 7700352703, RENAULT 8200171478, SCHLIECKMANN 50634507, SCHLIECKMANN 50634509, VAN WEZEL 4387921, VAN WEZEL 4387922, VAN WEZEL 4387932, VAN WEZEL 4391922, VAN WEZEL 4391932,


  • Producator: TYC

 

Tripla stop Lampa spate OPEL MOVANO caroserie (F9) 2004-2010

 

Piesa se mai potriveste la: OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.2 DTI ( 2000 - ) 2.2 DTI kw (90 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 1.9 DTI ( 2001 - ) 1.9 DTI kw (82 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 DTI ( 2001 - ) 2.5 DTI kw (115 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 3.0 DTI ( 2003 - ) 3.0 DTI kw (136 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 DTi ( 2003 - ) 2.5 DTi kw (99 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 CDTI ( 2003 - ) 2.5 CDTI kw (146 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 CDTI ( 2003 - ) 2.5 CDTI kw (120 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 CDTI ( 2003 - ) 2.5 CDTI kw (101 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2222751, BOSCH 0319361203, BOSCH 0319361204, HELLA 9EL354384021, JOHNS 6091883, KLOKKERHOLM 50880712, KLOKKERHOLM 50880714, DEPO 5511945RUE, MAGNETI MARELLI 714000028193, NISSAN 2655000QAD, NOR 50886562, OPEL 4401957, OPEL 7700352703, PRASCO OP9504153, PRASCO OP9524153, RENAULT 7700352703, RENAULT 8200171478, SCHLIECKMANN 50634507, SCHLIECKMANN 50634509, VAN WEZEL 4387921, VAN WEZEL 4387922, VAN WEZEL 4387932, VAN WEZEL 4391922, VAN WEZEL 4391932,


  • Producator: TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
NM274
Categorii
Greutate
1 kg
Brand
TYC
Marca auto
Nissan
Parte de montare
dreapta
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review