Stop tripla lampa spate dreapta (Semnalizator alb, culoare sticla: rosu) NISSAN INTERSTAR OPEL MOVANO RENAULT MASTER BUS/CAROSERIE 2004-2010
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Spate
Tip sasiu: Bus /VAN
Culoare sticla: Rosu
Culoare semnalizator: Alba
Partea montare: Dreapta
Pozitie montare: Spate · Dreapta
Greutate: 1.14kg
Pozitie montare: Dreapta
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Informatii suplimentare: fara suport bec
Stop tripla lampa spate dreapta (semnalizator alb, culoare sticla: rosu) NISSAN INTERSTAR OPEL MOVANO RENAULT MASTER BUS/CAROSERIE
Potrivit pentru:
Marca: Nissan,Opel,Renault,,
Model: INTERSTAR,MOVANO,MASTER
An fabricatie: 2004-2010
Tripla stop Lampa spate OPEL MOVANO Combi (J9) 2004-2010
Piesa se mai potriveste la: OPEL MOVANO Combi (J9) 2.2 DTI ( 2000 - ) 2.2 DTI kw (90 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 1.9 DTI ( 2001 - ) 1.9 DTI kw (82 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 DTI ( 2001 - ) 2.5 DTI kw (115 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 3.0 DTi ( 2003 - ) 3.0 DTi kw (136 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (146 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (120 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2007 - ) 2.5 CDTI kw (101 cp)
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 CDTI ( 2003 - 2006 ) 2.5 CDTI kw (99 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2222751, BOSCH 0319361203, BOSCH 0319361204, HELLA 9EL354384021, JOHNS 6091883, KLOKKERHOLM 50880712, KLOKKERHOLM 50880714, DEPO 5511945RUE, MAGNETI MARELLI 714000028193, NISSAN 2655000QAD, NOR 50886562, OPEL 4401957, OPEL 7700352703, PRASCO OP9504153, PRASCO OP9524153, RENAULT 7700352703, RENAULT 8200171478, SCHLIECKMANN 50634507, SCHLIECKMANN 50634509, VAN WEZEL 4387921, VAN WEZEL 4387922, VAN WEZEL 4387932, VAN WEZEL 4391922, VAN WEZEL 4391932,
- Producator: TYC
Tripla stop Lampa spate OPEL MOVANO caroserie (F9) 2004-2010
Piesa se mai potriveste la: OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.2 DTI ( 2000 - ) 2.2 DTI kw (90 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 1.9 DTI ( 2001 - ) 1.9 DTI kw (82 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 DTI ( 2001 - ) 2.5 DTI kw (115 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 3.0 DTI ( 2003 - ) 3.0 DTI kw (136 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 DTi ( 2003 - ) 2.5 DTi kw (99 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 CDTI ( 2003 - ) 2.5 CDTI kw (146 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 CDTI ( 2003 - ) 2.5 CDTI kw (120 cp)
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 CDTI ( 2003 - ) 2.5 CDTI kw (101 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2222751, BOSCH 0319361203, BOSCH 0319361204, HELLA 9EL354384021, JOHNS 6091883, KLOKKERHOLM 50880712, KLOKKERHOLM 50880714, DEPO 5511945RUE, MAGNETI MARELLI 714000028193, NISSAN 2655000QAD, NOR 50886562, OPEL 4401957, OPEL 7700352703, PRASCO OP9504153, PRASCO OP9524153, RENAULT 7700352703, RENAULT 8200171478, SCHLIECKMANN 50634507, SCHLIECKMANN 50634509, VAN WEZEL 4387921, VAN WEZEL 4387922, VAN WEZEL 4387932, VAN WEZEL 4391922, VAN WEZEL 4391932,
- Producator: TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.