Stop spate dreapta (exterior, LED, lumina de marșarier) potrivit MERCEDES CLS C257 12.17-
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Detalii produs | |
---|---|
Pozitie de montare | Spate |
Parte de fixare | Dreapta |
Cu soclu bec | Da |
Tensiune | 12.0 V |
Sectiune | extern |
Tip lampa | LED |
Tip bec | LED |
Cu indicator | Da |
Indicator dinamic | Nu |
Lampa mers inapoi | Da |
Cu lumini frana | Da |
Lumini parcare/pozitie | Da |
Aplicatie de la | 12.17 |
Greutate | 1,54 kg |
Cod producator | H0A5GS |
Detalii producator | |
---|---|
Partea de montare | dreapta |
Trafic pe stânga/dreapta | pentru trafic pe dreapta |
TIp lampa | LED |
Constructie lampa | LED |
pentru cod dotare specială | 632 642 |
Tensiune [V] | 12.0 |
Numarul functiilor luminoase | 4.0 |
Functie de lampa | cu lumina spate (LED) cu lumina de frana cu semnalizator (LED) fără efect de ștergere cu lumina de mers inapoi (LED) |
Tip inmatriculare | Verificat ECE testat CCC |
fara caractere | Mercedes-Benz |
Numar articol par | 2SK 013 102-071 |
Sectiune | partea exterioara |
Articol necesar aditional (Cod articol) | 2SA 013 103-081 |
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.