8%
  • Stop lampa spate stanga LAND ROVER FREELANDER 2 - Img 1
  • Stop lampa spate stanga LAND ROVER FREELANDER 2 - Img 2

Stop lampa spate stanga LAND ROVER FREELANDER 2

VISTEON/VARROC
597,42 RON 649,37 RON
VISTEON/VARROC
Livrare gratuita in functie de categorie
Cod produs DF570
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Stop lampa spate stanga LAND ROVER FREELANDER 2

 

Date tehnice

 

semnalizator: Da

cu bec mufa: Da

culoare sticla rosu

semnalizator culoare alba

Partea montare: stanga

Pozitie montare: stanga · spate

Greutate: 1.72kg

Pozitie montare: stanga

Numar functii lumini: 6.0

Informatii suplimentare: cu becuri

Informatii suplimentare: cu soclu suport becuri

Tip lampa: P21W PR21/5W PY21W

Functie lumini: cu lampa ceata spate cu Lumina marsalier cu semnalizator cu Lumina superioara cu reflector cu lumina spate

Rata voltaj [V]: 12.0

Detalii

SKU
DF570
Categorii
Greutate
1.72 kg
Parte de montare
stanga
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review