8%
  • Stop lampa spate stanga interior H21W/W16W, W16W BMW X3 F25 intre 2010-2017 - Img 1
  • Stop lampa spate stanga interior H21W/W16W, W16W BMW X3 F25 intre 2010-2017 - Img 2

Stop lampa spate stanga interior H21W/W16W, W16W BMW X3 F25 intre 2010-2017

TYC
460,28 RON 500,31 RON
Durata de livrare 1-2 zile
TYC
Cod produs VB570
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Stop lampa spate stanga interior H21W/W16W, W16W BMW X3 F25 intre 2010-2017

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: spate

Informatii aditionale: W16W

Sursa lumina: H21W /PW16W

Sectiune: interior

Partea montare: stanga

Pozitie montare: spate · stanga

Greutate: 0.82kg

Pozitie montare: stanga

Sectiune: interior

Tip inregistrare: verificare tip E

Informatii suplimentare: fara soclu suport becuri

Tip lampa: PW16W H21W

Detalii

SKU
VB570
Categorii
Greutate
0.82 kg
Brand
TYC
Parte de montare
stanga
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review