Senzori parcare fata/spate potrivit VOLVO S60 II, S80 II, V40 II, V60 I, V70 III, XC60, XC70 III, XC90; ALFA ROMEO GIULIETTA, MITO; AUDI A4 B8, A6 C7, A7 C7, A8 D4, Q3 8U, Q5 8R 03.01-

Blic
73,17 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs AE25809
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata / · Spate
Aplicatie de la 03.01
Greutate 0,02kg
Cod producator G04V9O
Index5902-01-0460P
NumeSenzor parcare
ProducatorBLIC
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineChina
Detalii producator
Partea de montare fata
spate
Lungime [mm] 40.0
Latime [mm] 23.0
Înaltime [mm] 26.0
Culoare negru
Forma in unghi
Tip senzor senzor ultrasunete
Articol extins/Informatii de extindere cu etansare
Suprafata prevopsit (grund)
Numărul conexiunilor cu mufă 3.0
Nr. de cuplaje 3.0
Proprietati chimice vopsibil
Culoare carcasa negru
Greutate [kg] 0.014
Latime ambalaj [cm] 4.0
2.308
Inaltime ambalaj [cm] 6.7
2.632
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
TIMPI DE REPARATIE
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA

Detalii

SKU
AE25809
Categorii
Greutate
0.03 kg
Brand
Marca auto
Audi

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review