5%
  • Senzor parcare spate grunduit potrivit TOYOTA RAV4 IV 12.12-10.18 - Img 1
  • Senzor parcare spate grunduit potrivit TOYOTA RAV4 IV 12.12-10.18 - Img 2

Senzor parcare spate grunduit potrivit TOYOTA RAV4 IV 12.12-10.18

Blic
100,37 RON 106,77 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs AE25885
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

DETALII

Detalii produs
Pozitie de montare Spate
Tip senzor Cu ultrasunete
Aplicatie de la 12.12
Aplicatie pana la 10.18
Este potrivit grunduit Da
Culoare Negru
Greutate 0,04kg
Cod producator G04V36

Index 5902-01-0417P
Nume Senzor parcare
Producator BLIC
Unitate de masura piesa
Importator producator Ro
Tara de origine China

Detalii producator
Partea de montare spate
Culoare negru
Forma in unghi
Tip senzor senzor ultrasunete
Suprafata prevopsit (grund)
Nr. de cuplaje 6.0
Proprietati chimice vopsibil
Latime ambalaj [cm] 4.0
7.0
Inaltime ambalaj [cm] 6.7
7.0

Detalii

SKU
AE25885
Categorii
Greutate
0.02 kg
Brand
Marca auto
Toyota

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review