6%
  • Semnalizator Stanga (alb) potrivit BMW X3 (F25), X5 (E70), X6 (E71, E72) 1.6-4.8 10.06-08.17 02.07-04.14 - Img 1
  • Semnalizator Stanga (alb) potrivit BMW X3 (F25), X5 (E70), X6 (E71, E72) 1.6-4.8 10.06-08.17 02.07-04.14 - Img 2

Semnalizator Stanga (alb) potrivit BMW X3 (F25), X5 (E70), X6 (E71, E72) 1.6-4.8 10.06-08.17 02.07-04.14

OLSA
145,04 RON 154,30 RON
Durata de livrare 1-2 zile
OLSA
Cod produs AE29725
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata / ·Latura
Parte de fixare Stanga
Culoare sticla Alb
Cu soclu bec Da
Aplicatie de la 02.07
Aplicatie pana la 04.14
Piesa de schimb Da
Greutate 0,03kg
Mărimea Pachetului 2
Cod producator G048GE
IndexOL1.02.183.00
NumeSemnalizator
ProducatorOLSA
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineItaly
ALTE ECHIVALARI
TIMPI DE REPARATIE
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA

Detalii

SKU
AE29725
Categorii
Greutate
0.05 kg
Brand
Marca auto
BMW

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review