Semnalizator oglinda dreapta (WY5W, fara bec) potrivit CITROEN C3 III, C4 CACTUS; PEUGEOT 2008 I, 208 I, 208 II 03.12-

Blic
96,66 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs P25N7289
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Latura
Parte de fixare Dreapta
Tip bec WY5W
Aplicatie de la 03.12
Piesa de schimb Da
Greutate 0,08 kg
Cod producator G10Q88
Index5403-21-1883106P
NumeSemnalizator
ProducatorBLIC
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineSpain
Detalii producator
Partea de montare fata dreapta
Oglinda exterioara
TIp lampa WY5W
Articol extins/Informatii de extindere fara suport bec
fara bec cu incandescenta
Culoare lentile transparent
Numar componente 038-36-862
Acest produs nu este legat de un anumit vehicul.
>
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
P25N7289
Categorii
Greutate
0.08 kg
Brand

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review