Semnalizator fata dreapta (portocaliu, P21W) MERCEDES Clasa V BUS/CAROSERIE 1996-2003
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Tip sasiu: Bus /VAN
Sursa lumina: P21W
Culoare sticla: Portocaliu
Partea montare: Dreapta
Pozitie montare: Fata · Dreapta
Greutate: 0.38kg
Pozitie montare: Dreapta
Culoare: Portocaliu
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Informatii suplimentare: cu suport becuri
Semnalizator fata dreapta (portocaliu, P21W) MERCEDES Clasa V BUS/CAROSERIE
Potrivit pentru:
Marca: Mercedes
Model: V
An fabricatie: 1996-2003
Semnalizator MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) 1996-2003
Piesa se mai potriveste la: MERCEDES-BENZ V-CLASS (638/2) V 200 (638.214, 638.294) ( 1997 - 2003 ) V 200 (638.214, 638.294) kw (129 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 1906969, JOHNS 504120, JOHNS 504120, KLOKKERHOLM 35410352, KLOKKERHOLM 35410352, DEPO 4401508RAE, MERCEDES-BENZ 638820121, NOR 35413142, PRASCO ME9074003, SCHLIECKMANN 50146202, VALEO 086372, VAN WEZEL 3078902,
- Producator: TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.