Semnalizator Dreapta (alb, LED) potrivit SEAT ALHAMBRA; SKODA SUPERB I; VW EOS, GOLF PLUS V, GOLF V, GOLF VI, JETTA III, PASSAT B5.5 1.2-Electric 09.95-05.16 04.00-05.14

OLSA
130,96 RON 139,32 RON
Durata de livrare 1-2 zile
OLSA
Cod produs AE29661
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Latura
Parte de fixare Dreapta
Culoare sticla Alb
Tip lampa LED
Tip bec LED
Aplicatie de la 04.00
Aplicatie pana la 05.14
Piesa de schimb Da
Greutate 0,10kg
Cod producator E577D5
IndexOL1.02.122.00
NumeSemnalizator
ProducatorOLSA
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineItaly
Detalii producator
Partea de montare dreapta
Oglinda exterioara
instalare laterala
Culoare alb
De la an model 2003
Numar articol par 1.02.123.00
Articol extins/Informatii de extindere fara suport bec
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
TIMPI DE REPARATIE
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA

Detalii

SKU
AE29661
Categorii
Greutate
0.1 kg
Brand
Model Auto
Golf, Passat

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review