Segment aripa Spate Dreapta (partea de sus, capac aripa) potrivit NISSAN INTERSTAR; OPEL MOVANO A; RENAULT MASTER II, MASTER PRO 07.98-11.10 Resigilat

Blic
86,43 RON 148,24 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs AE4618.1
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Reducere semnificativă de preț – Economie maximă față de prețul original

✅ Livrare rapidă – Produs in stoc, primește produsul în 24-48 de ore, oriunde în țară.

✅ Funcționalitate perfectă – Produsul are defectele prezentate în poze, se poate utiliza fără probleme

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Spate
Parte de fixare Dreapta
Sectiune partea de sus
Aplicatie de la 07.98
Aplicatie pana la 11.10
Piesa de schimb Da
Greutate 1,72kg
Cod producator G0PKNH
Index 6504-03-5088590P
Nume Segment aripa
Producator BLIC
Unitate de masura piesa
Importator producator Ro
Tara de origine Poland
Detalii producator
panou reparatie panelreparatie
Partea de montare spate dreapta
in spatele puntii
Sectiune partea inferioara
partea exterioara
ALTE ECHIVALARI
TIMPI DE REPARATIE
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA

Detalii

SKU
AE4618.1
Categorii
Greutate
1.72 kg
Brand
Stare produs
Resigilat

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review