Rezistor ventilator habitaclu potrivit FORD B-MAX, C-MAX II, ECOSPORT, FOCUS III, FOCUS III/HATCHBACK, FOCUS III/KOMBI, GRAND C-MAX, KUGA II, TOURNEO COURIER B460 1.0-Electric 04.10-

MAHLE
403,74 RON 429,51 RON
Durata de livrare 1-2 zile
MAHLE
Cod produs P26M19530
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Numar de afisari 4.0 buc
Tensiune 12.0 V
Greutate 0,12 kg
Cod producator G0GSXO
IndexABR 104 000P
NumeReglaj, suflanta de interior
ProducatorMAHLE
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineGermany
Detalii producator
Voltaj [V] 12.0
Numărul conexiunilor cu mufă 4.0
Producător HANON
Greutate netă [g] 40.0
Latime ambalaj [cm] 8.1
Inaltime ambalaj [cm] 8.1
Lungime ambalaj [cm] 9.8
Acest produs nu este legat de un anumit vehicul.
>

Detalii

SKU
P26M19530
Categorii
Greutate
0.12 kg
Brand
Marca auto
Ford
Model Auto
Focus

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review