8%
  • Proiector ceata fata stanga (H8) NISSAN X-TRAIL dupa 2013 - Img 1
  • Proiector ceata fata stanga (H8) NISSAN X-TRAIL dupa 2013 - Img 2

Proiector ceata fata stanga (H8) NISSAN X-TRAIL dupa 2013

TYC
772,91 RON 840,12 RON
TYC
Livrare gratuita in functie de categorie
Cod produs NM227
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Proiector ceata fata stanga (H8) NISSAN X-TRAIL


Potrivit pentru:


Marca: Nissan

Model: X-TRAIL

An fabricatie: dupa 2013


 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Semnalizator: Nu

Lumini de zi: Da

Lumina de cautare cu raza lunga: Nu

Convertor: Nu

Culoare sticla: Transparent

Bec: Nu

Partea montare: Stanga

Tip bec: H8

Pozitie montare: Stanga · Fata

Greutate: 1.00kg

Pozitie montare: Stanga

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Tip lampa: H8

 

Detalii

SKU
NM227
Categorii
Greutate
0.97 kg
Brand
TYC
Marca auto
Nissan
Poziție montare
Fata

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review