Proiector ceata fata dreapta (H3) OPEL CORSA 2006-2011
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Semnalizator: Nu
Culoare carcasa: Negru
Culoare sticla: Transparent
Partea montare: Dreapta
Tip bec: H3
Pozitie montare: Dreapta · Fata
Greutate: 0.91kg
Pozitie montare: Dreapta
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Tip lampa: H3
Proiector ceata fata dreapta (H3) OPEL CORSA
Potrivit pentru:
Marca: Opel
Model: CORSA
An fabricatie: 2006-2011
Proiector ceata OPEL CORSA D 2006-2011
Piesa se mai potriveste la: OPEL CORSA D 1.4 ( 2006 - ) 1.4 kw (90 cp)
OPEL CORSA D 1.0 ( 2006 - ) 1.0 kw (60 cp)
OPEL CORSA D 1.2 ( 2006 - ) 1.2 kw (80 cp)
OPEL CORSA D 1.4 LPG ( 2006 - ) 1.4 LPG kw (90 cp)
OPEL CORSA D 1.3 CDTI ( 2006 - ) 1.3 CDTI kw (75 cp)
OPEL CORSA D 1.3 CDTI ( 2006 - ) 1.3 CDTI kw (90 cp)
OPEL CORSA D 1.7 CDTI ( 2006 - ) 1.7 CDTI kw (125 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2902421, HELLA 1NA354680021, DEPO 4422020RUE, OPEL 1710359, OPEL 6710050, PRASCO OP0344423, SCHLIECKMANN 50341112, VAN WEZEL 3750996,
- Producator: TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.