Proiector ceata dreapta (H8) CHEVROLET CRUZE dupa 2009
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Semnalizator: Nu
Culoare carcasa: Negru
Culoare sticla: Transparent
Partea montare: Dreapta
Tip bec: H8
Pozitie montare: Fata · Dreapta
Greutate: 0.32kg
Pozitie montare: Dreapta
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Tip lampa: H8
Proiector ceata dreapta (H8) CHEVROLET CRUZE
Potrivit pentru:
Marca: Chevrolet
Model: CRUZE
An fabricatie: dupa 2009
Proiector ceata CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) dupa 2009
Piesa se mai potriveste la: CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 2.0 CDI ( 2011 - ) 2.0 CDI kw (163 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.8 ( 2011 - ) 1.8 kw (141 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.6 ( 2011 - ) 1.6 kw (124 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 2.0 CDI ( 2012 - ) 2.0 CDI kw (150 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.6 ( 2012 - ) 1.6 kw (109 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.7 D ( 2012 - ) 1.7 D kw (131 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.7 TD ( 2013 - ) 1.7 TD kw (110 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.4 ( 2013 - ) 1.4 kw (101 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.4 ( 2012 - ) 1.4 kw (140 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.8 LPG ( 2011 - ) 1.8 LPG kw (141 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.6 ( 2012 - ) 1.6 kw (117 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.6 ( 2012 - ) 1.6 kw (121 cp)
CHEVROLET CRUZE hatchback (J305) 1.8 ( 2011 - ) 1.8 kw (140 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2902038, CHEVROLET 95989995, DEPO 2352006RUQ, PRASCO DW0404413, SCHLIECKMANN 50201162, VAN WEZEL 0820996,
- Producator: TYC
Proiector ceata CHEVROLET CRUZE (J300) dupa 2009
Piesa se mai potriveste la: CHEVROLET CRUZE (J300) 2.0 CDI ( 2010 - ) 2.0 CDI kw (163 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.6 ( 2009 - ) 1.6 kw (124 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.6 ( 2009 - ) 1.6 kw (109 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.7 D ( 2012 - ) 1.7 D kw (131 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.6 ( 2009 - ) 1.6 kw (113 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.8 ( 2009 - ) 1.8 kw (141 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 2.0 CDI ( 2009 - ) 2.0 CDI kw (150 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 2.0 CDI ( 2009 - ) 2.0 CDI kw (123 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 2.0 CDI ( 2009 - ) 2.0 CDI kw (125 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.4 ( 2010 - ) 1.4 kw (140 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.8 ( 2009 - ) 1.8 kw (140 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.8 LPG ( 2011 - ) 1.8 LPG kw (141 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.4 ( 2013 - ) 1.4 kw (101 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.6 ( 2012 - ) 1.6 kw (117 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.6 ( 2012 - ) 1.6 kw (121 cp)
CHEVROLET CRUZE (J300) 1.7 TD ( 2013 - ) 1.7 TD kw (110 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2902038, CHEVROLET 95989995, DEPO 2352006RUQ, PRASCO DW0404413, SCHLIECKMANN 50201162, VAN WEZEL 0820996,
- Producator: TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.