6%

Pivot axa Dreapta/Stanga (inferior fata) (diametru con 20,5mm) potrivit ISUZU D-MAX I, D-MAX II, D-MAX III, TROOPER I, TROOPER II, TROOPER III; OPEL CAMPO, FRONTERA A 1.9D-3.5 03.84-

DELPHI
123,96 RON 131,87 RON
Durata de livrare 1-2 zile
DELPHI
Cod produs M24M15652
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Parte de fixare Dreapta / · Stanga
Pozitie de montare 2 Inferior
Diametru con 20.5 mm
Lungime 130.0 mm
Dimensiune filet M18x1.5 mm
Pasul filetului 1.5 mm
Latime 108.0 mm
Inaltime 110.0 mm
Greutate 1,58 kg
Cod Inter Cars E6192D
Eticheta produs
Eticheta printabila
IndexTC3644
NumeArticulatie sarcina/ghidare
ProducatorDELPHI
Unitate de masurapiesa
ImportatorInter Cars Ro
Tara de origineTurkey
Detalii producator
Dimensiune filet M18x1.5
Lungime [mm] 130.0
Latime [mm] 108.0
Înaltime [mm] 110.0
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
M24M15652
Categorii
Greutate
1.58 kg
Brand
Marca auto
Isuzu

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review