6%
  • Oglinda laterala Dreapta electric, incalzita potrivit VW POLO VI dupa 2017 - Img 1
  • Oglinda laterala Dreapta electric, incalzita potrivit VW POLO VI dupa 2017 - Img 2

Oglinda laterala Dreapta electric, incalzita potrivit VW POLO VI dupa 2017

LKQ
467,43 RON 497,27 RON
Durata de livrare 1-2 zile
LKQ
Cod produs N1647
Stoc limitat
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Detalii produs
Parte de fixare Dreapta
Tip reglaj Electric
Tip de sticla Convexa
Incalzita Da
Cu indicator Da
Numar pini 6.0 buc
Aplicatie de la 09.17
Greutate 1,20kg
Cod producator G0QWQ7
Index5402-04-1984362P
NumeOglinda exterioara
ProducatorBLIC
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineSpain
Detalii producator
Partea de montare dreapta
Mod de operare electric
Functie de lampa cu lumini de semnalizare
Oglinda exterioara / interioara incalzit
convex
Nr. de cuplaje 6.0
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
TechnicalData
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA

Detalii

SKU
N1647
Greutate
1.34 kg
Brand
LKQ
Marca auto
VW
Model Auto
Polo

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review