8%
  • Oglinda dreapta manuala crom FORD TRANSIT / TOURNEO CONNECT dupa 2013 - Img 1
  • Oglinda dreapta manuala crom FORD TRANSIT / TOURNEO CONNECT dupa 2013 - Img 2

Oglinda dreapta manuala crom FORD TRANSIT / TOURNEO CONNECT dupa 2013

LKQ
503,29 RON 547,05 RON
LKQ
Livrare gratuita in functie de categorie
Cod produs DL634
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Oglinda dreapta manual crom


Marca: FORD

Model: TRANSIT|TOURNEO

Pentru model an fabricatie din dupa 2013 pana in

 

Date tehnice

 

Cu semnalizator: Nu

Rabatare electrica: Nu

Grunduita: Nu

Culoare sticla: Crom

Incalzita: Nu

Tip sticla: gofrata

Tip reglare: Manual

Partea montare: Dreapta

Pozitie montare: Dreapta

Greutate: 2.18kg

Pozitie montare: Dreapta

Calitate: Calitate certificata

Mod operare: Manual

Vehicul cu volan pe stânga/dreapta: pentru pentru vehicule cu volan pe Dreapta

Oglinda Exterior/interior: complet Oglinda cu oglinda unghi indepartat Convex

 

Detalii

SKU
DL634
Greutate
2.18 kg
Brand
LKQ
Marca auto
Ford

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review