Macara geam fata stanga electric, fara motoras, 2 usi PEUGEOT 307 CC intre 2003-2009
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Numar de usi: 2.0 buc
Motor: fara motoras
Mod operare: electric
Partea montare: Stanga
Pozitie montare: Fata
Pozitie montare: Fata · Stanga
Greutate: 1.58kg
Pozitie montare: Stanga Fata
Mod operare: Electric
Macara geam PEUGEOT 307 BLIC 6060-00-PE4420
Cod producator: 6060-00-PE4420
Producator : BLIC
Partea de montare fata stanga
Mod de operare electric
Produsul se potriveste pe urmatoarele motorizari:
1.6 16V 1587cmc 80kW
2.0 16V 1997cmc 100kW
2.0 16V 1997cmc 103kW
2.0 16V 1997cmc 130kW
2.0 HDi 135 1997cmc 100kW
Garantia calitatii Autoscan
-------------------------------------------------------------------
Pentru comenzile livrate prin curier valoarea minima a comenzii este de 50 RON.
Macara geam fata stanga electric, fara motoras, 2 usi PEUGEOT 307 CC intre 2003-2009
Produsul se potriveste pe urmatoarele motorizari:
1.6 16V 1587cmc 80kW
2.0 16V 1997cmc 100kW
2.0 16V 1997cmc 103kW
2.0 16V 1997cmc 130kW
2.0 HDi 135 1997cmc 100kW
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.