8%
  • Lumini de zi stanga (LED) MERCEDES Clasa B (W246, W242) dupa 2011 - Img 1
  • Lumini de zi stanga (LED) MERCEDES Clasa B (W246, W242) dupa 2011 - Img 2

Lumini de zi stanga (LED) MERCEDES Clasa B (W246, W242) dupa 2011

ULO
815,27 RON 886,17 RON
ULO
Livrare gratuita in functie de categorie
Cod produs G1078
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Lumini de zi stanga (LED) MERCEDES Clasa B (W246, W242) dupa 2011


Marca: MERCEDES

Pentru model an fabricatie: din dupa 2011


 

Date tehnice

 

Tip bec: LED

Voltaj: 12.0 V

Numar elemente LED: 1.0 buc

Certificat de aprobare: ECE ;SAE

Automatizare Start si Stop: Da

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Stanga

Greutate: 0.38kg

Pozitie montare: Stanga

Vehicul cu volan pe stânga/stanga: pentru volan stanga/ stanga

Constructie lampa: LED

Culoare carcasa: Gri

Tip inmatriculare: Verificare tip E Verificare SAE

Calitate: ORIGINAL OEM

 

Detalii

SKU
G1078
Categorii
Greutate
0.38 kg
Brand
ULO
Marca auto
Mercedes

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review