✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Spate
Pozitie montare: Spate
Greutate: 0.38kg
Pozitie montare: Stanga
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Tip lampa: P21W
Lampa ceata spate KIA CEE'D
Potrivit pentru:
Marca: KIA
Model: CEE'D
An fabricatie: 2006-2009
Lumina de ceata spate KIA CEE'D hatchback (ED) 2006-2009
Piesa se mai potriveste la: KIA CEE'D hatchback (ED) 1.6 ( 2007 - ) 1.6 kw (115 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 1.4 ( 2006 - ) 1.4 kw (105 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 1.4 ( 2006 - ) 1.4 kw (109 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 1.6 ( 2006 - ) 1.6 kw (122 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 2.0 ( 2006 - ) 2.0 kw (143 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 1.6 CRDi 90 ( 2006 - ) 1.6 CRDi 90 kw (90 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 1.6 CRDi 115 ( 2006 - ) 1.6 CRDi 115 kw (115 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 2.0 CRDi 140 ( 2007 - ) 2.0 CRDi 140 kw (140 cp)
KIA CEE'D hatchback (ED) 1.6 ( 2008 - ) 1.6 kw (126 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: KIA 924011H110, PRASCO KI4304454,
- Producator: TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.