6%

Lampa ceata spate mijloc NISSAN NOTE 2006-2009

TYC
148,78 RON 158,28 RON
Durata de livrare 1-2 zile
TYC
Cod produs GH130
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Spate

Pozitie montare: Spate

Greutate: 0.14kg

Pozitie montare: Mijloc

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Tip lampa: W21W

 

Lampa ceata spate NISSAN NOTE


Potrivit pentru:


Marca: Nissan

Model: NOTE

An fabricatie: 2006-2009


 

Lumina de ceata spate NISSAN NOTE (E11) 2006-2009

 

Piesa se mai potriveste la: NISSAN NOTE (E11) 1.4 ( 2006 - ) 1.4 kw (88 cp)
NISSAN NOTE (E11) 1.6 ( 2006 - ) 1.6 kw (110 cp)
NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi ( 2006 - ) 1.5 dCi kw (86 cp)
NISSAN NOTE (E11) 1.5 dCi ( 2006 - ) 1.5 dCi kw (68 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: NISSAN 268509U00A, NISSAN 268509U00A, PRASCO DS3504453,


  • Producator: TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
GH130
Categorii
Greutate
0.14 kg
Brand
TYC
Marca auto
Nissan
Poziție montare
Spate

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review