6%
  • Far stanga HYUNDAI ACCENT III (MC) 2005-2010 - Img 1
  • Far stanga HYUNDAI ACCENT III (MC) 2005-2010 - Img 2

Far stanga HYUNDAI ACCENT III (MC) 2005-2010

DEPO
468,90 RON 498,84 RON
Durata de livrare 1-2 zile
DEPO
Cod produs AS390
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Informati suplimentare: cu volan pe stanga

cu motor: Nu

culoare interior: cromat

Culoare semnalizator: Galben

Tip control: electric

Bec far: H4

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Fata · Stanga

Greutate: 2.44kg

Pozitie montare: Stanga

Tip lampa: H4

Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)

Trafic pe stânga/dreapta: pentru trafic pe dreapta

Culoare semnalizator: Galben

Tip inmatriculare: Verificare tip E

 

Far HYUNDAI ACCENT III (MC) DEPO 221-SCN140L-LD-EM-SCN
221-SCN140L-LD-EM-SCN
221-SCN140L-LD-EM Partea de montare : stanga
TIp lampa : H4
Echipament vehicul : pentru vehicule cu far reglabil
Echipament vehicul : pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)
Trafic pe stânga/dreapta : pentru trafic pe dreapta
Culoare semnalizator : galben

Piesa se mai potriveste la: HYUNDAI ACCENT III (MC) 1.4 GL ( 2005 - 2010 ) 1.4 GL kw (97 cp)
HYUNDAI ACCENT III (MC) 1.6 GLS ( 2005 - 2010 ) 1.6 GLS kw (112 cp)
HYUNDAI ACCENT III (MC) 1.5 CRDi GLS ( 2005 - 2010 ) 1.5 CRDi GLS kw (110 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2741557, AVA QUALITY COOLING HN0194804, DIEDERICHS 6833081, HYUNDAI 921011E040, HYUNDAI 921011E041, HYUNDAI 921011E93, PRASCO HN0194804, SCHLIECKMANN 50527101, VAN WEZEL 08226961, VAN WEZEL 8226961,

 
  • : DEPO

 

Far HYUNDAI ACCENT III (MC) 2005-2010

 

Piesa se mai potriveste la: HYUNDAI ACCENT III (MC) 1.4 GL ( 2005 - 2010 ) 1.4 GL kw (97 cp)
HYUNDAI ACCENT III (MC) 1.6 GLS ( 2005 - 2010 ) 1.6 GLS kw (112 cp)
HYUNDAI ACCENT III (MC) 1.5 CRDi GLS ( 2005 - 2010 ) 1.5 CRDi GLS kw (110 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2741557, AVA QUALITY COOLING HN0194804, DIEDERICHS 6833081, HYUNDAI 921011E040, HYUNDAI 921011E041, HYUNDAI 921011E93, PRASCO HN0194804, SCHLIECKMANN 50527101, VAN WEZEL 08226961, VAN WEZEL 8226961,

 
  • : DEPO

 

Far HYUNDAI ACCENT III limuzina (MC) 2005-2010

 

Piesa se mai potriveste la: HYUNDAI ACCENT III limuzina (MC) 1.4 GL ( 2005 - 2010 ) 1.4 GL kw (97 cp)
HYUNDAI ACCENT III limuzina (MC) 1.6 GLS ( 2005 - 2010 ) 1.6 GLS kw (112 cp)
HYUNDAI ACCENT III limuzina (MC) 1.5 CRDi GLS ( 2005 - 2010 ) 1.5 CRDi GLS kw (110 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2741557, AVA QUALITY COOLING HN0194804, DIEDERICHS 6833081, HYUNDAI 921011E040, HYUNDAI 921011E041, HYUNDAI 921011E93, PRASCO HN0194804, SCHLIECKMANN 50527101, VAN WEZEL 08226961, VAN WEZEL 8226961,

 
  • : DEPO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
AS390
Categorii
Greutate
2.44 kg
Brand
Marca auto
Hyundai
Ani model
2005-2010
Parte de montare
stanga

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review