Far stanga (H7, reglaj electric, fundal cromat) NISSAN PRIMERA
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
cu motor: Nu
culoare interior: cromat
Tip control: electric
Bec far: H7
Partea montare: Stanga
Pozitie montare: Fata · Stanga
Greutate: 3.00kg
Pozitie montare: Stanga
Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)
Tip lampa: H7/H7
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Informatii suplimentare: cu suport becuri fara motor electric
Far stanga (H7, reglaj electric, fundal cromat) NISSAN PRIMERA
Potrivit pentru:
Marca: Nissan
Model: PRIMERA
Far NISSAN PRIMERA combi (WP12) dupa 2002
Piesa se mai potriveste la: NISSAN PRIMERA combi (WP12) 1.8 ( 2002 - ) 1.8 kw (115 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 2.0 ( 2002 - ) 2.0 kw (140 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 2.2 Di ( 2002 - ) 2.2 Di kw (126 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 1.9 dCi ( 2003 - ) 1.9 dCi kw (120 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 2.2 dCi ( 2003 - ) 2.2 dCi kw (139 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 1.6 Visia ( 2002 - ) 1.6 Visia kw (109 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 2.5 ( 2002 - ) 2.5 kw (170 cp)
NISSAN PRIMERA combi (WP12) 1.9 dCi ( 2002 - ) 1.9 dCi kw (116 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2751978, JOHNS 271309, KLOKKERHOLM 16700141, KLOKKERHOLM 16700143, DEPO 2151191LLDEM, NISSAN 26060AU800, NISSAN 26060AU800, PRASCO DS5224904, SCHLIECKMANN 50975101, VAN WEZEL 3352961,
- : TYC
Far NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) dupa 2002
Piesa se mai potriveste la: NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.6 ( 2002 - ) 1.6 kw (106 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.8 ( 2002 - ) 1.8 kw (115 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 2.0 ( 2002 - ) 2.0 kw (140 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 2.2 Di ( 2002 - ) 2.2 Di kw (126 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.9 dCi ( 2003 - ) 1.9 dCi kw (120 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 2.2 dCi ( 2003 - ) 2.2 dCi kw (139 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 2.5 ( 2002 - ) 2.5 kw (170 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.6 ( 2002 - ) 1.6 kw (109 cp)
NISSAN PRIMERA Hatchback (P12) 1.9 dCi ( 2002 - ) 1.9 dCi kw (116 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2751978, JOHNS 271309, KLOKKERHOLM 16700141, KLOKKERHOLM 16700143, DEPO 2151191LLDEM, NISSAN 26060AU800, NISSAN 26060AU800, PRASCO DS5224904, SCHLIECKMANN 50975101, VAN WEZEL 3352961,
- : TYC
Far NISSAN PRIMERA (P12) dupa 2002
Piesa se mai potriveste la: NISSAN PRIMERA (P12) 1.8 ( 2002 - ) 1.8 kw (115 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 2.0 ( 2002 - ) 2.0 kw (140 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 2.2 Di ( 2002 - ) 2.2 Di kw (126 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 1.6 ( 2002 - ) 1.6 kw (106 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 1.9 dCi ( 2003 - ) 1.9 dCi kw (120 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 2.2 dCi ( 2003 - ) 2.2 dCi kw (139 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 2.5 ( 2002 - ) 2.5 kw (170 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 1.6 ( 2002 - ) 1.6 kw (109 cp)
NISSAN PRIMERA (P12) 1.9 dCi ( 2002 - ) 1.9 dCi kw (116 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2751978, JOHNS 271309, KLOKKERHOLM 16700141, KLOKKERHOLM 16700143, DEPO 2151191LLDEM, NISSAN 26060AU800, NISSAN 26060AU800, PRASCO DS5224904, SCHLIECKMANN 50975101, VAN WEZEL 3352961,
- : TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.