8%
  • Far stanga (H7, reglaj electric, cu motoras, fundal negru/insertii crom) AUDI A3 - Img 1
  • Far stanga (H7, reglaj electric, cu motoras, fundal negru/insertii crom) AUDI A3 - Img 2

Far stanga (H7, reglaj electric, cu motoras, fundal negru/insertii crom) AUDI A3

TYC
719,38 RON 781,93 RON
TYC
Livrare gratuita in functie de categorie
Cod produs HL103
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Informati suplimentare: cu volan pe stanga

cu motor: Da

culoare interior: Negru /cromat

Tip control: electric

Bec far: H7

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Fata · Stanga

Greutate: 3.26kg

Pozitie montare: Stanga

Trafic pe stânga/stanga: pentru trafic pe stanga

Tip lampa: H7/H7 PS19W

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)

Informatii suplimentare: cu motor electric fara suport bec

 

Far stanga (H7, reglaj electric, cu motoras, fundal negru/insertii crom) AUDI A3

 

 

Potrivit pentru:

 

Marca: Audi

Model: A3

 

Consilierii tehnici se vor asigura ca produsele comandate sunt 100% potrivite pentru masina ta.

 

 

Far AUDI A3 (8P1) 2003-2013

 

Piesa se mai potriveste la: AUDI A3 (8P1) 1.6 ( 2003 - 2012 ) 1.6 kw (102 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V ( 2003 - 2012 ) 2.0 TDI 16V kw (140 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.9 TDI ( 2003 - 2010 ) 1.9 TDI kw (105 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI ( 2003 - 2012 ) 2.0 TDI kw (136 cp)
AUDI A3 (8P1) 3.2 V6 quattro ( 2003 - 2009 ) 3.2 V6 quattro kw (250 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TFSI ( 2004 - 2012 ) 2.0 TFSI kw (200 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TFSI quattro ( 2004 - 2012 ) 2.0 TFSI quattro kw (200 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI 16V quattro ( 2004 - 2012 ) 2.0 TDI 16V quattro kw (140 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI ( 2006 - 2012 ) 2.0 TDI kw (170 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 TDI quattro ( 2006 - 2012 ) 2.0 TDI quattro kw (170 cp)
AUDI A3 (8P1) S3 quattro ( 2006 - 2012 ) S3 quattro kw (265 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.8 TFSI ( 2006 - 2012 ) 1.8 TFSI kw (160 cp)
AUDI A3 (8P1) 2.0 ( 2006 - 2012 ) 2.0 kw (163 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.8 T ( 2006 - 2012 ) 1.8 T kw (150 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.4 TFSI ( 2007 - 2012 ) 1.4 TFSI kw (125 cp)
AUDI A3 (8P1) S3 quattro ( 2007 - 2012 ) S3 quattro kw (256 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.8 TFSI quattro ( 2008 - 2012 ) 1.8 TFSI quattro kw (160 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.6 TDI ( 2009 - 2012 ) 1.6 TDI kw (90 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.6 TDI ( 2009 - 2012 ) 1.6 TDI kw (105 cp)
AUDI A3 (8P1) 1.2 TSI ( 2010 - 2012 ) 1.2 TSI kw (105 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2761500, AUDI 8P0941003AJ, AUDI 8P0941003BB, AUDI 8P0941003BL, HELLA 1EJ009648011, DEPO 4461125LMLDEM2, PRASCO AD3224904, SCHLIECKMANN 50101133, VALEO 044581, VAN WEZEL 0334961,

 
  • : TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
HL103
Categorii
Greutate
3.34 kg
Brand
TYC
Marca auto
Audi

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review