Far stanga (H4, manual, fundal cromat) TOYOTA HILUX 1997-2005

DEPO
233,21 RON 248,10 RON
Durata de livrare 1-2 zile
DEPO
Cod produs BN393
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

Far stanga (H4, manual, fundal cromat) TOYOTA HILUX

 

 

Potrivit pentru:

 

Marca: Toyota

Model: HILUX

An fabricatie: 1997-2005

 

Consilierii tehnici se vor asigura ca produsele comandate sunt 100% potrivite pentru masina ta.

 

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

cu motor: Nu

culoare interior: cromat

Tip control: manual

Bec far: H4

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Fata · Stanga

Greutate: 1.80kg

Pozitie montare: Stanga

Tip lampa: H4

Mod operare: Manual

Informatii suplimentare: fara suport bec fara bec

 

Detalii

SKU
BN393
Categorii
Greutate
1.88 kg
Brand
Marca auto
Toyota
Ani model
1997-2005
Parte de montare
stanga

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review