Far stanga (H4, electric, fundal cromat) NISSAN PRIMASTAR OPEL VIVARO RENAULT TRAFIC 2001-2007

TYC
TYC
Cod produs CV096
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Informati suplimentare: cu volan pe stanga

cu motor: Nu

culoare interior: cromat

Tip control: electric

Bec far: H4

Partea montare: Stanga

Pozitie montare: Fata · Stanga

Greutate: 2.88kg

Trafic pe stânga/stanga: pentru trafic pe stanga

Pozitie montare: Stanga

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Tip lampa: H4

Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)

Informatii suplimentare: fara motor electric

 

Far stanga (H4, electric, fundal cromat) NISSAN PRIMASTAR OPEL VIVARO RENAULT TRAFIC

 

 

Potrivit pentru:

 

Marca: Nissan,Opel,Renault,,

Model: PRIMASTAR,VIVARO,TRAFIC

An fabricatie: 2001-2007

 

Consilierii tehnici se vor asigura ca produsele comandate sunt 100% potrivite pentru masina ta.

 

 

Far OPEL VIVARO Combi (J7) 2001-2007

 

Piesa se mai potriveste la: OPEL VIVARO Combi (J7) 1.9 DI ( 2001 - ) 1.9 DI kw (80 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 1.9 DTI ( 2001 - ) 1.9 DTI kw (101 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.0 16V ( 2001 - ) 2.0 16V kw (120 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.5 DTI ( 2003 - ) 2.5 DTI kw (135 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.0 CDTI ( 2006 - ) 2.0 CDTI kw (90 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.0 CDTI ( 2006 - ) 2.0 CDTI kw (114 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (146 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.0 ECOTEC ( 2006 - ) 2.0 ECOTEC kw (117 cp)
OPEL VIVARO Combi (J7) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (114 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2741754, ALKAR 2745751, KLOKKERHOLM 50890125, DEPO 4421133LLDEM, NISSAN 2606000QAE, NISSAN 2606000QAE, OPEL 4414032, PRASCO OP9324804, RENAULT 7700311371, SCHLIECKMANN 50632101, SCHLIECKMANN 50632121, VALEO 088127, VAN WEZEL 4394961, VAN WEZEL 4394961V,


  • : TYC

 

Far OPEL VIVARO caroserie (F7) 2001-2007

 

Piesa se mai potriveste la: OPEL VIVARO caroserie (F7) 1.9 DI ( 2001 - ) 1.9 DI kw (80 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 1.9 DTI ( 2001 - ) 1.9 DTI kw (101 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.0 16V ( 2001 - ) 2.0 16V kw (120 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.5 DTI ( 2003 - ) 2.5 DTI kw (135 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.0 ECOTEC ( 2006 - ) 2.0 ECOTEC kw (117 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.0 CDTI ( 2006 - ) 2.0 CDTI kw (90 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.0 CDTI ( 2006 - ) 2.0 CDTI kw (114 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (146 cp)
OPEL VIVARO caroserie (F7) 2.5 CDTI ( 2006 - ) 2.5 CDTI kw (114 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2741754, ALKAR 2745751, KLOKKERHOLM 50890125, DEPO 4421133LLDEM, NISSAN 2606000QAE, NISSAN 2606000QAE, OPEL 4414032, PRASCO OP9324804, RENAULT 7700311371, SCHLIECKMANN 50632101, SCHLIECKMANN 50632121, VALEO 088127, VAN WEZEL 4394961, VAN WEZEL 4394961V,


  • : TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
CV096
Categorii
Greutate
3 kg
Brand
TYC
Marca auto
Nissan, Opel, Renault
Ani model
2001-2007
Parte de montare
stanga

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review