Far stanga (H1/H7, reglaj electric, cu motoras, fundal cromat) OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS 2005-2008
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
cu motor: Da
culoare interior: cromat
Tip control: electric
Bec far: H1 /H7
Partea montare: Stanga
Pozitie montare: Fata · Stanga
Greutate: 3.82kg
Pozitie montare: Stanga
Tip lampa: H7/H1
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)
Informatii suplimentare: cu motor electric
Culoare carcasa: Crom
Far stanga (H1/H7, reglaj electric, cu motoras, fundal cromat) OPEL SIGNUM, VECTRA C, VECTRA C GTS
Potrivit pentru:
Marca: Opel
Model: SIGNUM,VECTRA
An fabricatie: 2005-2008
Far OPEL SIGNUM 2005-2008
Piesa se mai potriveste la: OPEL SIGNUM 2.2 direct ( 2003 - ) 2.2 direct kw (155 cp)
OPEL SIGNUM 1.8 ( 2003 - ) 1.8 kw (122 cp)
OPEL SIGNUM 2.0 Turbo ( 2003 - ) 2.0 Turbo kw (175 cp)
OPEL SIGNUM 3.2 V6 ( 2003 - ) 3.2 V6 kw (211 cp)
OPEL SIGNUM 2.0 DTI ( 2003 - ) 2.0 DTI kw (100 cp)
OPEL SIGNUM 2.2 DTI ( 2003 - ) 2.2 DTI kw (125 cp)
OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI ( 2003 - ) 3.0 V6 CDTI kw (177 cp)
OPEL SIGNUM 1.9 CDTI ( 2004 - ) 1.9 CDTI kw (120 cp)
OPEL SIGNUM 1.9 CDTI ( 2004 - ) 1.9 CDTI kw (150 cp)
OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo ( 2005 - ) 2.8 V6 Turbo kw (230 cp)
OPEL SIGNUM 3.0 V6 CDTI ( 2005 - ) 3.0 V6 CDTI kw (184 cp)
OPEL SIGNUM 1.8 ( 2005 - ) 1.8 kw (140 cp)
OPEL SIGNUM 1.9 CDTI ( 2005 - ) 1.9 CDTI kw (100 cp)
OPEL SIGNUM 2.8 V6 Turbo ( 2006 - ) 2.8 V6 Turbo kw (250 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2745444, KLOKKERHOLM 50780135, DEPO 4421148LLDEM1, OPEL 1216575, PRASCO OP0584904, SCHLIECKMANN 50333121, VALEO 043016, VAN WEZEL 3769961, VAN WEZEL 3769961V,
- : TYC
Far OPEL VECTRA C 2005-2008
Piesa se mai potriveste la: OPEL VECTRA C 2.2 16V ( 2002 - ) 2.2 16V kw (147 cp)
OPEL VECTRA C 2.2 DTI 16V ( 2002 - ) 2.2 DTI 16V kw (125 cp)
OPEL VECTRA C 2.0 DTI 16V ( 2002 - ) 2.0 DTI 16V kw (101 cp)
OPEL VECTRA C 1.8 16V ( 2002 - ) 1.8 16V kw (122 cp)
OPEL VECTRA C 2.0 16V Turbo ( 2003 - ) 2.0 16V Turbo kw (175 cp)
OPEL VECTRA C 3.0 CDTI ( 2003 - ) 3.0 CDTI kw (177 cp)
OPEL VECTRA C 2.2 direct ( 2003 - ) 2.2 direct kw (155 cp)
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI ( 2004 - ) 1.9 CDTI kw (120 cp)
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI ( 2004 - ) 1.9 CDTI kw (150 cp)
OPEL VECTRA C 3.2 V6 ( 2002 - ) 3.2 V6 kw (211 cp)
OPEL VECTRA C 1.6 16V ( 2004 - ) 1.6 16V kw (100 cp)
OPEL VECTRA C 1.8 ( 2002 - ) 1.8 kw (110 cp)
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo ( 2005 - ) 2.8 V6 Turbo kw (230 cp)
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo ( 2005 - ) 2.8 V6 Turbo kw (255 cp)
OPEL VECTRA C 1.6 ( 2006 - ) 1.6 kw (105 cp)
OPEL VECTRA C 1.8 ( 2006 - ) 1.8 kw (140 cp)
OPEL VECTRA C 3.0 CDTi ( 2005 - ) 3.0 CDTi kw (184 cp)
OPEL VECTRA C 1.9 CDTI ( 2005 - ) 1.9 CDTI kw (100 cp)
OPEL VECTRA C 2.8 V6 Turbo ( 2006 - ) 2.8 V6 Turbo kw (250 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2745444, KLOKKERHOLM 50780135, DEPO 4421148LLDEM1, OPEL 1216575, PRASCO OP0584904, SCHLIECKMANN 50333121, VALEO 043016, VAN WEZEL 3769961, VAN WEZEL 3769961V,
- : TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.