Far stanga (H1/H7, reglaj electric, cu motoras, fundal cromat) CITROEN C4 PICASSO 2006-2010
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Informati suplimentare: cu volan pe stanga
cu motor: Da
culoare interior: cromat
Culoare semnalizator: Alba
Tip control: electric
Bec far: H1 /H7
Partea montare: Stanga
Pozitie montare: Fata · Stanga
Greutate: 5.10kg
Pozitie montare: Stanga
Trafic pe stânga/stanga: pentru trafic pe stanga
Tip lampa: H7/H1 H6W
Culoare semnalizator: Alba
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)
Informatii suplimentare: cu motor electric
Far stanga (H1/H7, reglaj electric, cu motoras, fundal cromat) CITROEN C4 PICASSO
Potrivit pentru:
Marca: Citroen
Model: C4
An fabricatie: 2006-2010
Far CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2006-2010
Piesa se mai potriveste la: CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 THP 155 ( 2010 - ) 1.6 THP 155 kw (156 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 HDi 110 ( 2010 - ) 1.6 HDi 110 kw (112 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 165 ( 2010 - ) 2.0 HDi 165 kw (163 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.8 i 16V ( 2007 - ) 1.8 i 16V kw (125 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 i 16V ( 2007 - ) 2.0 i 16V kw (140 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 HDi ( 2007 - ) 1.6 HDi kw (109 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 138 ( 2007 - ) 2.0 HDi 138 kw (136 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 VTi 120 ( 2008 - ) 1.6 VTi 120 kw (120 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 THP 140 ( 2008 - ) 1.6 THP 140 kw (140 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 HDi 150 ( 2009 - ) 2.0 HDi 150 kw (150 cp)
CITROEN C4 Picasso I (UD_) 1.6 16V ( 2008 - ) 1.6 16V kw (150 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2745855, CITROEN 6208V1, HELLA 1EF009237171, DEPO 5521125LMLDEMC, PRASCO CI4284904, SCHLIECKMANN 50766121, VAN WEZEL 0977961,
- : TYC
Far CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2006-2010
Piesa se mai potriveste la: CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 THP 155 ( 2010 - ) 1.6 THP 155 kw (156 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 HDi 110 ( 2010 - ) 1.6 HDi 110 kw (112 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 165 ( 2010 - ) 2.0 HDi 165 kw (163 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.8 i 16V ( 2006 - ) 1.8 i 16V kw (125 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 i 16V ( 2006 - ) 2.0 i 16V kw (140 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 HDi ( 2006 - ) 1.6 HDi kw (109 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 138 ( 2006 - ) 2.0 HDi 138 kw (136 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 VTi 120 ( 2008 - ) 1.6 VTi 120 kw (120 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 16V ( 2008 - ) 1.6 16V kw (140 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 1.6 16V ( 2008 - ) 1.6 16V kw (150 cp)
CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 HDi 150 ( 2009 - ) 2.0 HDi 150 kw (150 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2745855, CITROEN 6208V1, HELLA 1EF009237171, DEPO 5521125LMLDEMC, PRASCO CI4284904, SCHLIECKMANN 50766121, VAN WEZEL 0977961,
- : TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.