Far dreapta (LED, electric, nici un controler) potrivit AUDI Q3 F3 07.18-

TYC
2.469,45 RON 2.684,19 RON
TYC
Livrare gratuita in functie de categorie
Livrare gratuita la plata cu cardul online
Cod produs P25N2098
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Parte de fixare Dreapta
Bec far LED
Tip de control electric
Aplicatie de la 07.18
Greutate 3,10 kg
Cod producator H0W8D7
IndexTYC 20-17927-06-2
NumeFar
ProducatorTYC
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineTaiwan
Detalii producator
Partea de montare dreapta
Trafic pe stânga/dreapta pentru trafic pe dreapta
TIp lampa LED
Tip inmatriculare Verificat ECE
Echipament vehicul pentru vehicule cu reglare faruri (electrică)
Articol extins/Informatii de extindere cu motor electric
fara unitate de control
APLICATII
Acest produs nu este legat de un anumit vehicul.
>
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
P25N2098
Categorii
Greutate
3.1 kg
Brand
TYC
Marca auto
Audi

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review