Far dreapta (H7, electric, fara motor, fara unitate control lumini LED) potrivit IVECO STRALIS II 09.12-

1.453,72 RON 1.580,13 RON
Livrare gratuita in functie de categorie
Livrare gratuita la plata cu cardul online
Cod produs P25N2005
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Parte de fixare Dreapta
Bec far H7
Bec suplimentar LED
Tip de control electric
Cu motor actionare fara motoras
Convertor Nu
Tensiune 24.0 V
Functie lumini de zi Nu
Piesa de schimb Da
Greutate 4,04 kg
Cod producator G0NTWY
Index7.25281SP
NumeFar
ProducatorDT KLIMA
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineGermany
Detalii producator
Partea de montare dreapta
Masa [g] 3134.0
Tensiune [V] 24.0
pt. cod original (OE) 58 0174 5778
Lampa sub forma de piston H7
TIp lampa LED
ECHIVALENTE
PRODUSE ASOCIATE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
P25N2005
Categorii
Greutate
4.04 kg
Brand
DT

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review