✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Informati suplimentare: cu volan pe Dreapta
cu motor: Nu
culoare interior: Negru
Tip control: electric
Bec far: H4
Partea montare: Dreapta
Pozitie montare: Fata · Dreapta
Greutate: 4.00kg
Pozitie montare: Dreapta
Trafic pe stânga/dreapta: pentru trafic pe dreapta
Tip lampa: H4
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)
Informatii suplimentare: fara motor electric
Far dreapta (H4, electric, fundal negru) HONDA JAZZ
Potrivit pentru:
Marca: Honda
Model: JAZZ
An fabricatie: 2008-2011
Far HONDA JAZZ III (GE) 2008-2011
Piesa se mai potriveste la: HONDA JAZZ III (GE) 1.5 Flexfuel ( 2008 - ) 1.5 Flexfuel kw (120 cp)
HONDA JAZZ III (GE) 1.3 i ( 2008 - ) 1.3 i kw (100 cp)
HONDA JAZZ III (GE) 1.2 ( 2008 - ) 1.2 kw (90 cp)
HONDA JAZZ III (GE) 1.5 i ( 2008 - ) 1.5 i kw (120 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2746944, HONDA 33100TF0G01, DEPO 2171164RLDEM2, PRASCO HD3244803, SCHLIECKMANN 50918102, VAN WEZEL 2545962,
- : TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.