6%

Far dreapta (H4, electric, fundal cromat) MITSUBISHI LANCER VII

TYC
447,89 RON 476,48 RON
Durata de livrare 1-2 zile
TYC
Cod produs AS062
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Informati suplimentare: cu volan pe Dreapta

cu motor: Nu

culoare interior: cromat

Tip control: electric

Bec far: H4

Partea montare: Dreapta

Pozitie montare: Fata · Dreapta

Greutate: 3.32kg

Trafic pe stânga/dreapta: pentru trafic pe dreapta

Pozitie montare: Dreapta

Tip lampa: H4

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)

Informatii suplimentare: fara motor electric

Culoare carcasa: Crom

 

Far dreapta (H4, electric, fundal cromat) MITSUBISHI LANCER VII


Potrivit pentru:


Marca: MITSUBISHI

Model: LANCER


 

Far MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0)

 

Piesa se mai potriveste la: MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 1.3 ( 2003 - ) 1.3 kw (82 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 1.6 (CS3A) ( 2003 - ) 1.6 (CS3A) kw (98 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 16V EVO VIII (CT9A) ( 2004 - ) 2.0 16V EVO VIII (CT9A) kw (265 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 (CS9A) ( 2003 - ) 2.0 (CS9A) kw (135 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 16V EVO IX (CT9A) ( 2006 - ) 2.0 16V EVO IX (CT9A) kw (280 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 1.8 SEi Limited ( 2003 - ) 1.8 SEi Limited kw (124 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 GDi ( 2003 - ) 2.0 GDi kw (125 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 4WD ( 2005 - ) 2.0 4WD kw (290 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 ( 2003 - ) 2.0 kw (116 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.4 GDI ( 2003 - ) 2.4 GDI kw (147 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 ( 2003 - 2006 ) 2.0 kw (116 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.0 ( 2005 - ) 2.0 kw (125 cp)
MITSUBISHI LANCER limuzina (CS_A, CT0) 2.4 iVRX ( 2005 - ) 2.4 iVRX kw (156 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2742685, DEPO 2141172RLDEM, MITSUBISHI MN161674, MITSUBISHI MN175804, PRASCO MB0134803, SCHLIECKMANN 50991102, VAN WEZEL 3231962,


  • : TYC

 

Far MITSUBISHI LANCER Kombi (CS_W)

 

Piesa se mai potriveste la: MITSUBISHI LANCER Kombi (CS_W) 1.6 ( 2003 - 2008 ) 1.6 kw (98 cp)
MITSUBISHI LANCER Kombi (CS_W) 2.0 ( 2003 - 2007 ) 2.0 kw (135 cp)
MITSUBISHI LANCER Kombi (CS_W) 1.8 GDi T ( 2003 - 2008 ) 1.8 GDi T kw (165 cp)
MITSUBISHI LANCER Kombi (CS_W) 2.4 GDI ( 2003 - 2008 ) 2.4 GDI kw (133 cp)
MITSUBISHI LANCER Kombi (CS_W) 2.0 ( 2005 - 2008 ) 2.0 kw (125 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2742685, DEPO 2141172RLDEM, MITSUBISHI MN161674, MITSUBISHI MN175804, PRASCO MB0134803, SCHLIECKMANN 50991102, VAN WEZEL 3231962,


  • : TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
AS062
Categorii
Greutate
3.32 kg
Brand
TYC
Marca auto
Mitsubishi
Parte de montare
dreapta

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review