✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Informati suplimentare: cu volan pe Dreapta
cu motor: Da
Tip control: electric
Bec far: H7 /H3
Partea montare: Dreapta
Pozitie montare: Fata · Dreapta
Greutate: 3.02kg
Pozitie montare: Dreapta
Trafic pe stânga/dreapta: pentru trafic pe dreapta
Tip lampa: H7/H3
Tip inmatriculare: Verificare tip E
Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)
Informatii suplimentare: cu motor electric
Far dreapta (H3/H7, reglaj electric, cu motoras) SKODA SUPERB
Potrivit pentru:
Marca: Skoda
Model: SUPERB
An fabricatie: 2008-2013
Far SKODA SUPERB combi (3T5) 2008-2013
Piesa se mai potriveste la: SKODA SUPERB combi (3T5) 1.8 TSI ( 2009 - ) 1.8 TSI kw (152 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 1.8 TSI 4x4 ( 2009 - ) 1.8 TSI 4x4 kw (152 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TSI ( 2010 - ) 2.0 TSI kw (200 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 1.6 TDI ( 2010 - ) 1.6 TDI kw (105 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TDI 16V 4x4 ( 2010 - ) 2.0 TDI 16V 4x4 kw (140 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 1.4 TSI ( 2009 - ) 1.4 TSI kw (125 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 1.8 TSI ( 2009 - ) 1.8 TSI kw (160 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 1.8 TSI 4x4 ( 2009 - ) 1.8 TSI 4x4 kw (160 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 3.6 V6 4x4 ( 2009 - ) 3.6 V6 4x4 kw (260 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TDI 16V ( 2009 - ) 2.0 TDI 16V kw (140 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TDI ( 2009 - ) 2.0 TDI kw (170 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TDI 4x4 ( 2009 - ) 2.0 TDI 4x4 kw (170 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 1.9 TDI ( 2009 - 2010 ) 1.9 TDI kw (105 cp)
SKODA SUPERB combi (3T5) 2.0 TDI ( 2009 - 2010 ) 2.0 TDI kw (140 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: HELLA 1EL247047261, DEPO 6651116RMLDBEM, PRASCO SK4204903, SCHLIECKMANN 50604102, SKODA 3T1941018, SKODA 3T1941018C, VAN WEZEL 7636962,
- : TYC
Far SKODA SUPERB (3T4) 2008-2013
Piesa se mai potriveste la: SKODA SUPERB (3T4) 1.8 TSI ( 2009 - ) 1.8 TSI kw (152 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 1.8 TSI 4x4 ( 2009 - ) 1.8 TSI 4x4 kw (152 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TSI ( 2010 - ) 2.0 TSI kw (200 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 1.6 TDI ( 2010 - ) 1.6 TDI kw (105 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI 16V 4x4 ( 2010 - ) 2.0 TDI 16V 4x4 kw (140 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 1.4 TSI ( 2008 - ) 1.4 TSI kw (125 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 1.8 TSI ( 2008 - ) 1.8 TSI kw (160 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 1.8 TSI 4x4 ( 2008 - ) 1.8 TSI 4x4 kw (160 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 1.9 TDI ( 2008 - ) 1.9 TDI kw (105 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI ( 2008 - ) 2.0 TDI kw (140 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI ( 2008 - ) 2.0 TDI kw (170 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 3.6 V6 4x4 ( 2008 - ) 3.6 V6 4x4 kw (260 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI 4x4 ( 2008 - ) 2.0 TDI 4x4 kw (170 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 2.0 TDI 16V ( 2009 - ) 2.0 TDI 16V kw (140 cp)
SKODA SUPERB (3T4) 3.6 FSI 4x4 ( 2009 - ) 3.6 FSI 4x4 kw (260 cp)
Cod OEM/AFTERMARKET: HELLA 1EL247047261, DEPO 6651116RMLDBEM, PRASCO SK4204903, SCHLIECKMANN 50604102, SKODA 3T1941018, SKODA 3T1941018C, VAN WEZEL 7636962,
- : TYC
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.