8%
  • Far dreapta (H11/HB3, electric, fundal cromat) TOYOTA AURIS - Img 1
  • Far dreapta (H11/HB3, electric, fundal cromat) TOYOTA AURIS - Img 2

Far dreapta (H11/HB3, electric, fundal cromat) TOYOTA AURIS

TYC
706,71 RON 768,17 RON
TYC
Livrare gratuita in functie de categorie
Cod produs OP052
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

Informati suplimentare: cu volan pe stanga

cu motor: Nu

culoare interior: cromat

Tip control: electric

Bec far: H11 /HB3

Partea montare: Dreapta

Pozitie montare: Fata · Dreapta

Greutate: 4.02kg

Pozitie montare: Dreapta

Trafic pe stânga/dreapta: pentru trafic pe dreapta

Tip lampa: H11/HB3

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)

Informatii suplimentare: fara motor electric

Culoare: Crom

Versiunea: V-Sistem

 

Far dreapta (H11/HB3, electric, fundal cromat) TOYOTA AURIS


Potrivit pentru:


Marca: Toyota

Model: AURIS


 

Far TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 2006-2012

 

Piesa se mai potriveste la: TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.8 ( 2009 - ) 1.8 kw (144 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.8 4WD ( 2009 - ) 1.8 4WD kw (136 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.5 ( 2009 - ) 1.5 kw (110 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.5 4WD ( 2009 - ) 1.5 4WD kw (105 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 2.2 D ( 2007 - ) 2.2 D kw (177 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 2.0 D-SCND ( 2007 - ) 2.0 D-SCND kw (126 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.4 D-SCND ( 2007 - ) 1.4 D-SCND kw (90 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.6 VVTi ( 2007 - ) 1.6 VVTi kw (124 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.4 VVTi ( 2007 - ) 1.4 VVTi kw (97 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.8 VVTi ( 2006 - ) 1.8 VVTi kw (136 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.33 Dual-VVTi ( 2009 - ) 1.33 Dual-VVTi kw (101 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.6 ( 2009 - ) 1.6 kw (132 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.8 ( 2009 - ) 1.8 kw (147 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.33 Dual-VVTi ( 2010 - ) 1.33 Dual-VVTi kw (99 cp)
TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) 1.8 Hybrid ( 2010 - ) 1.8 Hybrid kw (99 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2746034, DEPO 21211Q7RLDEM1, PRASCO TY3524903, SCHLIECKMANN 50853132, TOYOTA 8113002540, TOYOTA 8113002A40, VALEO 044216, VAN WEZEL 5406962, VAN WEZEL 5406962V,


  • : TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
OP052
Categorii
Greutate
4.02 kg
Brand
TYC
Marca auto
Toyota
Parte de montare
dreapta

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review