6%

Far dreapta (H1/H7, reglaj electric) NISSAN ALMERA 2000-2002

TYC
340,55 RON 362,29 RON
Durata de livrare 1-2 zile
TYC
Cod produs SD044
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

 

Date tehnice

 

Pozitie montare: Fata

cu motor: Nu

Tip control: electric

Bec far: H1 /H7

Partea montare: Dreapta

Pozitie montare: Fata · Dreapta

Greutate: 3.50kg

Pozitie montare: Dreapta

Echipament vehicul: pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini (electric)

Tip lampa: H7 H1

Tip inmatriculare: Verificare tip E

Informatii suplimentare: cu suport becuri fara motor electric

 

Far dreapta (H1/H7, reglaj electric) NISSAN ALMERA


Potrivit pentru:


Marca: Nissan

Model: ALMERA

An fabricatie: 2000-2002


 

Far NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 2000-2002

 

Piesa se mai potriveste la: NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.5 ( 2000 - ) 1.5 kw (90 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.8 ( 2000 - ) 1.8 kw (114 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 2.2 Di ( 2000 - ) 2.2 Di kw (110 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.5 ( 2002 - ) 1.5 kw (98 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.8 ( 2002 - ) 1.8 kw (116 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 1.5 dCi ( 2003 - ) 1.5 dCi kw (82 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 2.2 dCi ( 2003 - ) 2.2 dCi kw (112 cp)
NISSAN ALMERA II Hatchback (N16) 2.2 dCi ( 2003 - ) 2.2 dCi kw (136 cp)

Cod OEM/AFTERMARKET: ALKAR 2742556, JOHNS 273010, JOHNS 273010, KLOKKERHOLM 16320122, KLOKKERHOLM 16320142, DEPO 2151188RLDEM, NISSAN 26010BN025, NISSAN 26010BN025, NOR 16322022, PRASCO DS4224903, SCHLIECKMANN 50973102, VAN WEZEL 3319962,


  • : TYC

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Detalii

SKU
SD044
Categorii
Greutate
3.5 kg
Brand
TYC
Marca auto
Nissan
Ani model
2000-2002
Parte de montare
dreapta

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review