Far dreapta (D1S/H7, reglaj electric, cu motoras) LAND ROVER FREELANDER 2006-2010
✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!
✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.
✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.
Promotii
Descriere
Far dreapta (D1S/H7, reglaj electric, cu motoras) LAND ROVER FREELANDER
Potrivit pentru:
Marca: LAND ROVER
Model: FREELANDER
An fabricatie: 2006-2010
Date tehnice
Pozitie montare: Fata
Functie lumini de zi: Nu
Convertor: Nu
cu motor: Da
Tip control: electric
Bec aditional: PY21W /W5W
Bec far: D1S /H7
Partea montare: Dreapta
Pozitie montare: Fata · Dreapta
Greutate: 3.50kg
Pozitie montare: Dreapta
Numar functii luminoase: 4.0
Informatii suplimentare: cu lampa descarcare gaz cu becuri cu motor pentru pentru vehicule cu reglaj distanta lumini cu balast
Echipament vehicul: pentru vehicule cu lumina xenon pentru vehicule fara lumini curba pentru vehicule cu pentru vehicule cu reglaj distanta lumini
Tip lampa: D1S/H7 PY21W W5W
Constructie lampa: Bi-Xenon
Functie lumini: cu faza scurta cu semnalizator faza lunga cu lumini pozitie
Trafic pe stânga/dreapta: pentru trafic pe dreapta
Aprobare: E4 10233 ECE
Voltaj[V]: 12.0
Detalii
Intrebari frecvente
Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.
Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.
Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.
Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.
Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.
Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00
Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.