Etrier frana Fata Stanga potrivit CHRYSLER VOYAGER III, VOYAGER IV 2.4-3.8 01.95-12.08

LAUBER
303,38 RON 322,74 RON
Durata de livrare 1-2 zile
LAUBER
Cod produs M25M5603
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Parte de fixare Stanga
Tip etrier frana 1-piston
Sistem de franare ATE
Grosime disc frana 28.0 mm
Diametru piston 66.0 mm
Material fonta
Spatiere gauri montare 110.0 mm
Tip de alimentare saiba
Distanța tijei pistonului 73.0 mm
Status remanufacturate
Greutate 4,78 kg
Cod producator E74BB3
IndexLAU 77.3890
NumeEtrier frana
ProducatorLAUBER
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de originePoland
Detalii producator
Sistem de frânare ATE
Grosime disc frâna [mm] 28.0
Tip etrier frâna Etrier de frână (1 piston)
Diametru [mm] 66.0
Partea de montare Axa fata stanga
Diametrul pistonului [mm] 66.0
Material Fonta
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
M25M5603
Categorii
Greutate
4.78 kg
Brand
Marca auto
Chrysler

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review