6%

Element bara grila superior, plastic, negru potrivit VW PASSAT B8 FL 02.19-

Blic
230,47 RON 245,18 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs BCL3692
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

DETALII

Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Nume Element bara
Numele gamei de produse Acoperire bara fata
Pozitie de montare 2 Mijloc
Material Plastic
Culoare Negru
Aplicatie de la 08.14
Aplicatie pana la 01.19
Piesa de schimb Da
Greutate 1,02 kg
Cod producator G0W1ZA

Index 6502-07-9589910P
Nume Grila ventilatie, bara protectie
Producator BLIC
Unitate de masura piesa
Importator producator Ro
Tara de origine China

Detalii producator
Partea de montare centru
Culoare crom/negru
ECHIVALENTE


APLICATII
Acest produs nu este legat de un anumit vehicul.
">


ALTE ECHIVALARI


TIMPI DE REPARATIE
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA


Detalii

SKU
BCL3692
Categorii
Greutate
1.02 kg
Brand
Marca auto
VW
Model Auto
Passat

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review