8%

Element bara Fata Superior, cu locas senzorii parcare, plastic, negru lucios potrivit NISSAN X-TRAIL III 04.14- 09.17-

Blic
478,61 RON 520,23 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Blic
Cod produs AE7951
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Nume Element bara
Pozitie de montare 2 Superior
Cu gauri pentru senzorii de parcare Da
Material Plastic
Culoare Negru lucios
Aplicatie de la 09.17
Piesa de schimb Da
Greutate 0,50kg
Cod producator G0OCQT
Index5513-00-16839212P
NumeBara/piese
ProducatorBLIC
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineTaiwan
Detalii producator
Partea de montare fata stanga
deasupra
Mai întâi selectați vehiculul pentru a vedea mai multe detalii tehnice.
FISIERE MEDIA

Detalii

SKU
AE7951
Greutate
0.5 kg
Brand
Marca auto
Nissan
Poziție montare
Fata

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review