Compresor climatizare potrivit LAMBORGHINI DIABLO, MURCIÉLAGO 01.98-

NISSENS
988,07 RON 1.073,99 RON
Durata de livrare 1-2 zile
NISSENS
Cod produs M24M6210
Stoc limitat
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

DETALII
Detalii produs
Limitari de la producator SANDEN
Tip compresor SD7H15
Tip de refrigerant R134a
Tip de ulei de compresor PAG 46
Capacitate 240 ml
Numar de caneluri 8.0 buc
Diametru fulie 119.0 mm
Tensiune 12.0 V
Greutate 8,70 kg
Cod Inter Cars D99816
Eticheta produs
Eticheta printabila
IndexNIS 89857
NumeCompresor, climatizare
ProducatorNISSENS
Unitate de masurapiesa
ImportatorInter Cars Ro
Tara de originePoland
Detalii producator
Fulie curea Ø [mm] 119.0
Capacitate compresor [ccm] 155.0
ID compresor SD7H15
Ulei de compresor PAG 46
Articol completare/Info suplimentar 2 cu elei compresor-PAG
Numar de striatii 8.0
Cantitate umplere ulei [ml] 240.0
Agent frigorific R 134a
Tensiune [V] 12.0
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
M24M6210
Categorii
Greutate
8.7 kg
Brand
Marca auto
LAMBORGHINI

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review