8%

Carlig remorcare potrivit SUBARU FORESTER 03.13-

1.086,16 RON 1.180,60 RON
Livrare gratuita la plata cu cardul online
Cod produs M24M5869
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Promotii

Promo! Trusa sanitara auto

Descriere

DETALII
Detalii produs
Cerificat si aprobat European Da
Tip de minge A
Conexiune circulara insurubat
Greutatea remorcată D 10.5 kN
Incarcare maxima pe axa R in remorca 2150.0 kg
Sarcina maximă admisă pe mingea de tractare S 90.0 kg
Greutatea cârligului de remorcare 22.4 kg
Este necesara demontarea unei bare de protectie Da
Taiere bara de protectie Da
Momentul montării 2.0 hrs
Greutate 14,32 kg
Cod producator D202D8
Eticheta printabila
IndexSTS-370
NumeModul tractare
ProducatorSTEINHOF
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de originePoland
Detalii producator
Masa remorcabilă [kg] 2000.0
Mecanism de tractare cu mecanism de cuplare demontabil
Încarcare bara tractare [kg] 85.0
ECHIVALENTE
APLICATII
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
M24M5869
Categorii
Greutate
14.32 kg
Brand
Marca auto
Subaru

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review