Brat ghidaj stergator parbriz fata dreapta (633mm) potrivit MERCEDES SPRINTER 2-T (B901, B902), SPRINTER 3,5-T (B909), SPRINTER 3-T (B903), SPRINTER 4,6-T (B909) AUTOBUS/FURGON/PLATFORMA / PODWOZIE 01.95-

137,22 RON 145,98 RON
Durata de livrare 1-2 zile
Cod produs P26M8211
Disponibil in stoc
Cum te putem ajuta?

✅ Piese noi, 100% potrivite cu garantie reala și retur fără stres!

✅ 50.000+ clienți mulțumiți în cei peste 11 ani de activitate.

✅ Livrare express la curierat în orice colț al țării.

Descriere

DETALII
Detalii produs
Pozitie de montare Fata
Parte de fixare Dreapta
Lungime 633.0 mm
Vehicul cu volan pe Partea stanga
Greutate 0,47 kg
Cod producator G11GIK
IndexFE180301
NumeBrat ghidaj, stergator parbriz
ProducatorFEBI
Unitate de masurapiesa
Importatorproducator Ro
Tara de origineGermany
Detalii producator
Numar articol par 180302
Lungime [mm] 633.0
Material otel
Partea de montare fata
dreapta
Greutate [kg] 0.44
Articol completare/Info suplimentar 2 cu duza de spalare integrata
APLICATII
Acest produs nu este legat de un anumit vehicul.
>
ALTE ECHIVALARI
INFORMAȚII SUPLIMENTARE DESPRE PRODUS

Detalii

SKU
P26M8211
Greutate
0.47 kg
Brand
Model Auto
Sprinter

Intrebari frecvente

Piesele vândute sunt originale sau aftermarket?
Piesele sunt noi si oferim atât produse originale, cât și aftermarket de înaltă calitate. Fiecare produs este clar etichetat pe site pentru a vă ajuta să faceți alegerea potrivită.

Piesele sunt disponibile imediat sau trebuie să aștept pentru aprovizionare?
Disponibilitatea pieselor este afișată pe pagina produsului. Peste 80% din produse sunt disponibile in stoc cu livrare in 1-2 zile lucratoare. Pentru produsele care necesită aprovizionare, vă vom informa despre termenul estimat de livrare.

Oferiți garanție pentru piesele vândute?
Da, piesele auto beneficiază de garanție 24 luni., recomandăm montajul produselor în ateliere specializate.

Acceptați returnări și care este politica de returnare?
Da, acceptăm returnări în conformitate cu politica noastră de returnare. Produsele trebuie să fie în stare originală și în ambalajul nealterat. Consultați secțiunea de returnări pentru mai multe informații.

Ce fac dacă am primit o piesă greșită sau defectă?
Dacă ați primit o piesă greșită sau defectă, vă rugăm să ne contactați imediat. Vom rezolva problema prin returnare sau înlocuire, conform politicii noastre de returnare.

Cum pot contacta serviciul de asistență clienți pentru întrebări suplimentare?
Puteți contacta echipa noastră de asistență prin whatsapp, telefonic sau e-mail. Suntem disponibili de L-V intre 9:00-17:00

Există reduceri pentru comenzile voluminoase sau pentru clienții fideli?
Da, oferim reduceri pentru comenzile mai mari și beneficii pentru clienții fideli. Contactați-ne pentru mai multe detalii despre programele noastre de loialitate.

Ce spun clientii

Detii sau ai utilizat produsul?
Posteaza review